Immergas uruchomił nowy portal poradnikowy o ogrzewaniu domu
1 października wystartował nowy portal edukacyjno-informacyjny ogrzewamdom.pl. Powstał z myślą o wszystkich, którzy rozpoczynają budowę lub remont domu, modernizują ogrzewanie w mieszkaniu lub są po prostu entuzjastami ekologii i energooszczędnych rozwiązań.
Specjalnie opracowane materiały dostępne na portalu w przyjazny sposób wyjaśniają często skomplikowane zagadnienia, w obliczu których stoją nasi Klienci, osoby rozpoczynające budowę czy remont domu.
- Od lat prowadzimy specjalistyczne szkolenia dla dystrybutorów, serwisantów i instalatorów z całej Polski. Występujemy na konferencjach i seminariach branżowych w roli eksperta. Teraz naszą wiedzą chcemy się podzielić z użytkownikiem końcowym, a z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku mamy najlepsze kompetencje, aby to robić - komentuje Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas Polska.
Content marketing w strategii komunikacji marki Immergas to odpowiedź na zmieniającą się potrzebę rynku i klientów, którzy stają się coraz bardziej świadomi i poszukują informacji dotyczących dostępnych rozwiązań w dziedzinie ogrzewania. Założeniem portalu jest to, aby użytkownik potrafił świadomie podjąć decyzje zakupowe i wiedział, co jest istotne przy wyborze odpowiedniego dla siebie systemu grzewczego.
Realizacją projektu zajęła się agencją interaktywna Kerris, która na co dzień zajmuje się projektowaniem i dostarczaniem usług z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu.
Jego główną ideą jest dostarczenie unikalnej wiedzy podanej w przystępnej dla użytkownika formie z dziedziny nowoczesnych i energooszczędnych rozwiązań grzewczych, gospodarowania finansami, oszczędzania i budowania świadomości ekologicznej.
Specjalnie opracowane materiały dostępne na portalu w przyjazny sposób wyjaśniają często skomplikowane zagadnienia, w obliczu których stoją nasi Klienci, osoby rozpoczynające budowę czy remont domu.
- Od lat prowadzimy specjalistyczne szkolenia dla dystrybutorów, serwisantów i instalatorów z całej Polski. Występujemy na konferencjach i seminariach branżowych w roli eksperta. Teraz naszą wiedzą chcemy się podzielić z użytkownikiem końcowym, a z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku mamy najlepsze kompetencje, aby to robić - komentuje Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas Polska.
Content marketing w strategii komunikacji marki Immergas to odpowiedź na zmieniającą się potrzebę rynku i klientów, którzy stają się coraz bardziej świadomi i poszukują informacji dotyczących dostępnych rozwiązań w dziedzinie ogrzewania. Założeniem portalu jest to, aby użytkownik potrafił świadomie podjąć decyzje zakupowe i wiedział, co jest istotne przy wyborze odpowiedniego dla siebie systemu grzewczego.
Realizacją projektu zajęła się agencją interaktywna Kerris, która na co dzień zajmuje się projektowaniem i dostarczaniem usług z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu.
- Cieszymy się, że do grona naszych klientów dołączyła firma Immergas, powierzając nam podjęcie jakościowych działań content marketingowych. Wierzymy, że zintegrowane działania bazujące na jakościowym zaangażowaniu odbiorców są dobrą drogą do rozwoju biznesu - komentuje Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.
Data publikacji: 30.10.2018
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»