Aluprof potwierdza siłę marki w kolejnym rankingu
Magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” zaprezentowały wyniki rankingu Top Marka 2018 obejmującego 500 brandów z 50 branż. Wśród nich obecny jest Aluprof – europejski lider produkcji systemów aluminiowych. Wywodząca się z Bielska-Białej firma o międzynarodowej renomie po raz kolejny znalazła się w zestawieniu najsilniejszych polskich marek.
Na potrzeby XI edycji rankingu przeanalizowano łącznie ponad 52 mln informacji. Były to materiały prasowe, internetowe i publikacje w social mediach, które ukazały się w okresie 1 lipca 2017 – 30 czerwca 2018. O ostatecznej pozycji firmy decydowała siła marki wyliczana na podstawie zarówno liczby publikacji, jaki i impaktu oraz indeksu sentymentu. Do badania wybrano 50 branż, które są najczęściej obecne w mediach. W każdej z nich wyłoniono po 10 najsilniejszych brandów. Ranking opublikowano w dwóch odsłonach – z podziałem na branże i klasyfikację wszystkich 500 marek.
– W odniesieniu do znanego powiedzenia dla nas ważne jest, aby o marce Aluprof mówiono nie tylko dużo i bez przekręcania nazwy, ale także dobrze. Obecność w rankingu Top Marka 2018 jest dla nas potwierdzeniem, że ten cel realizujemy z sukcesem. Jedocześnie to ogromny przywilej móc po raz kolejny znaleźć się wśród najmocniejszych brandów, które wspólnie budują silny wizerunek marki jaką są polskie firmy – podkreśla Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu Aluprof SA.
Na potrzeby XI edycji rankingu przeanalizowano łącznie ponad 52 mln informacji. Były to materiały prasowe, internetowe i publikacje w social mediach, które ukazały się w okresie 1 lipca 2017 – 30 czerwca 2018. O ostatecznej pozycji firmy decydowała siła marki wyliczana na podstawie zarówno liczby publikacji, jaki i impaktu oraz indeksu sentymentu. Do badania wybrano 50 branż, które są najczęściej obecne w mediach. W każdej z nich wyłoniono po 10 najsilniejszych brandów. Ranking opublikowano w dwóch odsłonach – z podziałem na branże i klasyfikację wszystkich 500 marek.
W kategorii Materiały Budowlane w dziesiątce najsilniejszych marek – na ósmej pozycji – znalazł się Aluprof. Polska firma specjalizująca się w branży aluminium od lat jest liderem na rynkach europejskich i sukcesywnie umacnia swoją pozycją także w Stanach Zjednoczonych. Marka jest stale obecna w mediach m.in. z uwagi na liczne aktywności podejmowane w różnorodnych obszarach – związanych z nauką, budownictwem i architekturą.
Firma organizuje prestiżowy konkurs dla architektów i biur architektonicznych – Obiekt Roku w Systemach Aluprof. Systemy aluminiowe Aluprof obecne są w wielu obiektach architektonicznych w Polsce, w tym tak prestiżowych budynkach, jak Muzeum II Wojny w Gdańsku, NOSPR w Katowicach, Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie czy nowoczesnych biurowcach Green Day i Green2Day we Wrocławiu.
– W odniesieniu do znanego powiedzenia dla nas ważne jest, aby o marce Aluprof mówiono nie tylko dużo i bez przekręcania nazwy, ale także dobrze. Obecność w rankingu Top Marka 2018 jest dla nas potwierdzeniem, że ten cel realizujemy z sukcesem. Jedocześnie to ogromny przywilej móc po raz kolejny znaleźć się wśród najmocniejszych brandów, które wspólnie budują silny wizerunek marki jaką są polskie firmy – podkreśla Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu Aluprof SA.
Marka Aluprof tylko w tym roku była obecna na liście 500 największych firm Rzeczpospolitej oraz w rankingu najsilniejszych polskich ambasadorów ogłoszonym przez tygodnik Wprost. Badanie Top Marka jest wspólnym przedsięwzięciem magazynu „Press” oraz autora metodologii – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Data publikacji: 26.11.2018
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»