Profim oraz grupa Flokk po raz pierwszy razem na Warsaw Home Expo 2019

Marka Profim na Warsaw Home Expo 2019 prezentowała swoje produkty się po raz trzeci. Tegoroczna edycja targów była wydarzeniem wyjątkowym dla marki Profim i grupy Flokk - po raz pierwszy razem na wspólnym stoisku. Wyjątkowa przestrzeń, zaprojektowane przez Studio Ganszyniec, tworzyła idealne tło dla siedzisk Profim i innych marek Flokk.


Profim oraz grupa Flokk po raz pierwszy razem na Warsaw Home Expo 2019


Koneserzy piękna, jak i zwolennicy praktycznych rozwiązań docenili kreatywne podejście do stoiska - jego atrakcyjną oprawę wizualną, świeżą kolorystykę oraz dobrą atmosferę. Profim zaprezentowało najnowsze kolekcje mebli oraz dwie nowości: Trillo Pro i Accis Pro, które trafią do sprzedaży na początku 2020 roku. Dla odwiedzających dużą nowością były także produkty z grupy Flokk z kultowym HÅG Capisco na czele.



Wspólna troska o świat oraz o zmiany klimatyczne stały się punktem wyjścia do stworzenia wyjątkowej strefy kinowej, w której odbywały się projekcje filmów o tematyce ekologicznej: ”Antropocen: epoka człowieka” oraz „Był sobie las”. Dbanie o środowisko naturalne nie może pozostać pustym hasłem powtarzanym przez wszystkich. Za słowami muszą iść konkretne działania. Każda drobna zmiana podejścia na bardziej ekologiczne da wymierne efekty nie tylko za setki lat – wszystko dzieje się tu i teraz.



Częścią strefy kinowej była przestrzeń dotycząca wartości Flokk: "DNA - podróż do świata zrównoważonego designu", gdzie zostały zaprezentowane surowce stanowiące fundamenty produktów Flokk. Dzięki tej podróży można było zrozumieć wyzwania stojące przed zespołem projektowym, sposób myślenia, który nimi kieruje i pasję przyczyniającą się do rozwoju innowacyjnych rozwiązań przyjaznych środowisku.


Ściany wystawy okraszone były cennymi informacjami dotyczącymi faktów i konkretnych liczb. Jako przykład może posłużyć następująca ciekawostka - do produkcji naszych wyrobów w 2016 roku użyliśmy 517 ton zrecyklinowanych odpadów plastikowych. W 2017 roku liczbę tą zwiększyliśmy do 607 ton, w 2018 roku było to już 700 ton, a naszym celem na rok 2020 jest aż 1000 ton.


Nasza przestrzeń wystawowa obejmowała ponad 580m2, pokazaliśmy kilkanaście produktów, przeprowadziliśmy setki rozmów, spotkań, prezentacji i dyskusji. Każdy uśmiech, słowo pochwały i uścisk dłoni umacniał nas w przekonaniu, że to co robimy ma głębszy sens - tworzymy nową jakość.









   

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»