Adgar Poland w nowym biurze - efektowna realizacja marki Kinnarps
Adgar Poland to inwestor, deweloper, właściciel i zarządca nieruchomości komercyjnych, który tworzy innowacyjne koncepty biurowe. Spółka działa w Polsce od 1999 roku, koncentrując się na rynku warszawskim. Adgar Poland jest właścicielem biurowców o łącznej powierzchni najmu wynoszącej ponad 137 tys. mkw. Jednym z tych obiektów jest Adgar BIT - sześciokondygnacyjny, kameralny budynek o powierzchni 8 500 mkw, usytuowany przy ul. Konstruktorskiej 11 w Warszawie, który niedawno stał się nową siedzibą spółki.
NOWA PRZESTRZEŃ – SPRAWDZENI PARTNERZY
W procesie aranżacji nowego biura, spółkę wspierali jej dotychczasowi, sprawdzeni partnerzy. Za projekt architektoniczny odpowiadała Magda Kozak z Berenson Biuro, a jego realizacja została powierzona firmie MP Projekt. Wnętrza wyposażono w funkcjonalne i ergonomiczne meble marki Kinnarps, z którą Adgar Poland współpracuje od wielu lat, ceniąc ją nie tylko za ergonomię rozwiązań, lecz także za technologię produkcji przyjazną środowisku naturalnemu.
– Biuro w Adgar BIT to nasza kolejna już współpraca ze specjalistami z Kinnarps. Doskonale wiedzieliśmy, że wspólnie uda nam zadbać nie tylko o wysoki standard wykończenia i aranżację w zgodzie z najnowszymi trendami, lecz także ergonomię oraz optymalną funkcjonalność w każdym elemencie codziennego użytkowania przestrzeni biurowej – mówi Robert Włoszek, Dyrektor Operacyjny Adgar Poland.
PRZESTRZEŃ DYNAMICZNYCH ZMIAN
Zmiana lokalizacji biura jest odpowiedzią na wyzwania wynikające z dynamicznego rozwoju spółki. Nowa przestrzeń zapewni nie tylko optymalne warunki pracy sukcesywnie powiększającemu się zespołowi, lecz także wspomoże go w realizacji celów biznesowych, gdyż wnętrze o powierzchni ponad 800 m kw. pełni jednocześnie funkcję biura pokazowego.
Nowa siedziba pozwoli wszystkim pracownikom Adgar Poland na wykonywanie codziennych zadań w komfortowych warunkach, umożliwiając jednocześnie prezentację nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań przestrzennych i aranżacyjnych, które firma proponuje potencjalnym klientom w swoich warszawskich biurowcach.
ARANŻACJA NA MIARĘ POTRZEB
Biuro Adgar obejmuje dwie przestrzenie open space, 3 sale konferencyjne i 2 sale spotkań oraz otwartą kuchnię. Wszystkie pomieszczenia zostały wyposażone w funkcjonalne rozwiązania oferowane przez Kinnarps. Wykończenie mebli laminatem dębowym harmonizuje z drewnianymi elementami, jakie zastosowano w aranżacji wnętrza, nadając całości ciepłego, przytulnego charakteru.
Po zebraniu opinii pracowników stanowiska pracy wyposażono - w zależności od dominującego wzorca pracy - w biurka z serii Oberon z elektryczną regulacją wysokości lub stoły o stałej wysokości z serii Nexus.
Niezależnie od rodzaju biurka, wykorzystano komfortowe i uniwersalne fotele obrotowe Esencia, które automatycznie dopasowują się do wagi użytkownika. O warunki akustyczne na stanowiskach pracy w przestrzeni otwartej zadbano wybierając ścianki biurkowe Vibe.
Dobór mebli w strefach wspólnych został podyktowany przede wszystkim komfortem, stąd ponadczasowe fotele Apollo z wysokim oparciem w miejscach spotkań oraz innowacyjne sofy Ro w centralnej części biura. Ich sprężystość zapewnia użycie elastycznej tkaniny Dymetrol®, na której zawieszone jest siedzisko, co zapewnia nadzwyczajną wygodę podczas siedzenia.
W otwartej kuchni, która może pełnić także miejsce nieformalnych spotkań zespołu, znalazły się krzesła Neo Lite na drewnianych nogach – ich ergonomicznie wyprofilowane siedzisko i oparcie wykonane jest z łatwego do utrzymania w czystości tworzywa.
Do głównej sali konferencyjnej wybrano stół Colt oraz fotele Flex High, zaś w pozostałych salach spotkań zastosowano stoły konferencyjne Nexus oraz ergonomiczne i elastyczne krzesła 5000 [cv].
Na uwagę zasługuje także wykorzystanie korytarza jako otwartej strefy spotkań nieformalnych, gdzie zostały użyte sofy Fields z wysokimi oparciami, dla zapewnienia optymalnych warunków akustycznych i poczucia intymności.
PODSUMOWANIE
W rezultacie powstało przyjazne, nowoczesne biuro, które pełni podwójną rolę - miejsca pracy dla zespołu Adgar Poland oraz przestrzeni modelowej, która, łącząc tradycyjne funkcje biura z elastycznymi rozwiązaniami do pracy hybrydowej, odzwierciedla najnowsze trendy i zmieniające się oczekiwania potencjalnych klientów spółki wobec środowiska pracy.
FAKTY
Klient: Adgar Poland
Lokalizacja: Warszawa, ul. Konstruktorska 11
Metraż: 835 m kw
Liczba stanowisk pracy: 65
Projekt: arch. Magdalena Kozak, Berenson Biuro
Zastosowane rozwiązania z Grupy Kinnarps:
Kinnarps: biurka sit/stand z serii Oberon, stoły Nexus, seria siedzisk Fieds, sofa Scandinavia, fotele Apollo, fotele Polar, stoliki do kawy Combine, ścianki biurkowe Vibe
Materia: sofa Ro, stolik do kawy Crest, krzesła Neo Lite
Skandiform: stół konferencyjny Colt, fotele Flex High
Drabert: fotele obrotowe Essencia
NOWA PRZESTRZEŃ – SPRAWDZENI PARTNERZY
W procesie aranżacji nowego biura, spółkę wspierali jej dotychczasowi, sprawdzeni partnerzy. Za projekt architektoniczny odpowiadała Magda Kozak z Berenson Biuro, a jego realizacja została powierzona firmie MP Projekt. Wnętrza wyposażono w funkcjonalne i ergonomiczne meble marki Kinnarps, z którą Adgar Poland współpracuje od wielu lat, ceniąc ją nie tylko za ergonomię rozwiązań, lecz także za technologię produkcji przyjazną środowisku naturalnemu.
– Biuro w Adgar BIT to nasza kolejna już współpraca ze specjalistami z Kinnarps. Doskonale wiedzieliśmy, że wspólnie uda nam zadbać nie tylko o wysoki standard wykończenia i aranżację w zgodzie z najnowszymi trendami, lecz także ergonomię oraz optymalną funkcjonalność w każdym elemencie codziennego użytkowania przestrzeni biurowej – mówi Robert Włoszek, Dyrektor Operacyjny Adgar Poland.
PRZESTRZEŃ DYNAMICZNYCH ZMIAN
Zmiana lokalizacji biura jest odpowiedzią na wyzwania wynikające z dynamicznego rozwoju spółki. Nowa przestrzeń zapewni nie tylko optymalne warunki pracy sukcesywnie powiększającemu się zespołowi, lecz także wspomoże go w realizacji celów biznesowych, gdyż wnętrze o powierzchni ponad 800 m kw. pełni jednocześnie funkcję biura pokazowego.
Nowa siedziba pozwoli wszystkim pracownikom Adgar Poland na wykonywanie codziennych zadań w komfortowych warunkach, umożliwiając jednocześnie prezentację nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań przestrzennych i aranżacyjnych, które firma proponuje potencjalnym klientom w swoich warszawskich biurowcach.
ARANŻACJA NA MIARĘ POTRZEB
Biuro Adgar obejmuje dwie przestrzenie open space, 3 sale konferencyjne i 2 sale spotkań oraz otwartą kuchnię. Wszystkie pomieszczenia zostały wyposażone w funkcjonalne rozwiązania oferowane przez Kinnarps. Wykończenie mebli laminatem dębowym harmonizuje z drewnianymi elementami, jakie zastosowano w aranżacji wnętrza, nadając całości ciepłego, przytulnego charakteru.
Po zebraniu opinii pracowników stanowiska pracy wyposażono - w zależności od dominującego wzorca pracy - w biurka z serii Oberon z elektryczną regulacją wysokości lub stoły o stałej wysokości z serii Nexus.
Niezależnie od rodzaju biurka, wykorzystano komfortowe i uniwersalne fotele obrotowe Esencia, które automatycznie dopasowują się do wagi użytkownika. O warunki akustyczne na stanowiskach pracy w przestrzeni otwartej zadbano wybierając ścianki biurkowe Vibe.
Dobór mebli w strefach wspólnych został podyktowany przede wszystkim komfortem, stąd ponadczasowe fotele Apollo z wysokim oparciem w miejscach spotkań oraz innowacyjne sofy Ro w centralnej części biura. Ich sprężystość zapewnia użycie elastycznej tkaniny Dymetrol®, na której zawieszone jest siedzisko, co zapewnia nadzwyczajną wygodę podczas siedzenia.
W otwartej kuchni, która może pełnić także miejsce nieformalnych spotkań zespołu, znalazły się krzesła Neo Lite na drewnianych nogach – ich ergonomicznie wyprofilowane siedzisko i oparcie wykonane jest z łatwego do utrzymania w czystości tworzywa.
Do głównej sali konferencyjnej wybrano stół Colt oraz fotele Flex High, zaś w pozostałych salach spotkań zastosowano stoły konferencyjne Nexus oraz ergonomiczne i elastyczne krzesła 5000 [cv].
Na uwagę zasługuje także wykorzystanie korytarza jako otwartej strefy spotkań nieformalnych, gdzie zostały użyte sofy Fields z wysokimi oparciami, dla zapewnienia optymalnych warunków akustycznych i poczucia intymności.
PODSUMOWANIE
W rezultacie powstało przyjazne, nowoczesne biuro, które pełni podwójną rolę - miejsca pracy dla zespołu Adgar Poland oraz przestrzeni modelowej, która, łącząc tradycyjne funkcje biura z elastycznymi rozwiązaniami do pracy hybrydowej, odzwierciedla najnowsze trendy i zmieniające się oczekiwania potencjalnych klientów spółki wobec środowiska pracy.
– Cieszymy się, że w firmie Kinnarps mamy partnera, któremu, tak jak nam, zależy na zrównoważonym rozwoju. Nasze nowe biuro nie tylko umożliwia pracownikom Adgar Poland realizację zadań w komfortowych warunkach - pełni także funkcję biura pokazowego, dzięki któremu możemy prezentować potencjalnym klientom nowoczesne i funkcjonalne rozwiązania aranżacyjne i przestrzenne – podsumowuje Robert Włoszek.
FAKTY
Klient: Adgar Poland
Lokalizacja: Warszawa, ul. Konstruktorska 11
Metraż: 835 m kw
Liczba stanowisk pracy: 65
Projekt: arch. Magdalena Kozak, Berenson Biuro
Zdjęcia: Fotomohito
Zastosowane rozwiązania z Grupy Kinnarps:
Kinnarps: biurka sit/stand z serii Oberon, stoły Nexus, seria siedzisk Fieds, sofa Scandinavia, fotele Apollo, fotele Polar, stoliki do kawy Combine, ścianki biurkowe Vibe
Materia: sofa Ro, stolik do kawy Crest, krzesła Neo Lite
Skandiform: stół konferencyjny Colt, fotele Flex High
Drabert: fotele obrotowe Essencia
Data publikacji: 22.02.2023
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»