Xella z Herkulesem
Firma Xella została wyróżniona Polskim Herkulesem. Prestiżową nagrodę odebrał Prezes Zarządu – Cezary Szeszuła. Kapituła i redakcja miesięcznika „BUILDER” uzasadnia swój wybór szczególnymi osiągnięciami i ugruntowaną pozycją Xella Polska w branży budowlanej oraz skutecznym zarządzaniem firmą.
Statuetka i tytuł Polskiego Herkulesa przyznawane są firmom, instytucjom, organizacjom oraz ich szefom za całokształt działalności. Szczególnie doceniane są osoby i przedsiębiorstwa, które swoją dotychczasową aktywnością znacząco wpłynęły na rozwój polskiego budownictwa.
– Statuetka Herkulesa to bardzo cenne wyróżnienie. Oznacza ono, że nasza praca została dostrzeżona przez ekspertów branży budowlanej. Potwierdza również, że obrana przez nas strategia biznesowa jest właściwa – komentuje Cezary Szeszuła, prezes zarządu Xella Polska, producenta materiałów budowlanych SILKA YTONG. – Tak prestiżowa nagroda motywuje do dalszego aktywnego działania na rzecz branży oraz pracy nad jakością i innowacyjnością produktów – dodaje Cezary Szeszuła.
Xella konsekwentnie realizuje wielowymiarową politykę innowacji, która wpływa na rozwój całej branży. YTONG jako pierwszy bloczek na polskim rynku, posiadał system pióro-wpustów oraz uchwytów montażowych. Dokładność wymiarowa bloczka pozwalała już w latach dziewięćdziesiątych na murowanie na cienką spoinę. Wprowadzony w 2009 najcieplejszy na rynku bloczek YTONG ENERGO, o współczynniku przenikania ciepła U=0,19 W/m2K umożliwia zastosowanie ściany jednowarstwowej nawet w budynku energooszczędnym.
W trosce o środowisko naturalne Xella prowadzi również akcję „Folia znika z budowy”, promującą świadomość ekologiczną wśród firm wykonawczych oraz inwestorów. W ramach akcji Xella odbiera z budów opakowania foliowe z materiałów budowlanych celem przekazania ich do recyclingu.
Klienci SILKA i YTONG mogą korzystać z wielu nowoczesnych form komunikacji – Xella jako pierwsza na rynku budowlanym w Polsce uruchomiła sklep internetowy. Prężnie działa biuro prasowe. Dostępne są również blogi, kalkulatory i liczne materiały multimedialne zarówno dla inwestora indywidualnego, architektów, jak i wykonawców. Firma poprzez systemy szkoleń wspiera edukację wykonawców, a także przyszłych adeptów tego fachu – oferując im bezpłatny udział w programie edukacyjnym Akademia Murowania SILKA YTONG.
W ubiegłym roku Xella Polska za bloczek YTONG ENERGO otrzymała „TopBuilder 2010”, nagrodę przyznawaną przez miesięcznik „BUILDER” za innowacyjne rozwiązania i nowoczesne produkty na rynku budowlanym w kategorii innowacyjny produkt roku. Wręczony w 2011 roku Polski Herkules jest kolejnym wyróżnieniem potwierdzającym silną pozycję firmy polskim na rynku.
Statuetka i tytuł Polskiego Herkulesa przyznawane są firmom, instytucjom, organizacjom oraz ich szefom za całokształt działalności. Szczególnie doceniane są osoby i przedsiębiorstwa, które swoją dotychczasową aktywnością znacząco wpłynęły na rozwój polskiego budownictwa.
– Statuetka Herkulesa to bardzo cenne wyróżnienie. Oznacza ono, że nasza praca została dostrzeżona przez ekspertów branży budowlanej. Potwierdza również, że obrana przez nas strategia biznesowa jest właściwa – komentuje Cezary Szeszuła, prezes zarządu Xella Polska, producenta materiałów budowlanych SILKA YTONG. – Tak prestiżowa nagroda motywuje do dalszego aktywnego działania na rzecz branży oraz pracy nad jakością i innowacyjnością produktów – dodaje Cezary Szeszuła.
Xella konsekwentnie realizuje wielowymiarową politykę innowacji, która wpływa na rozwój całej branży. YTONG jako pierwszy bloczek na polskim rynku, posiadał system pióro-wpustów oraz uchwytów montażowych. Dokładność wymiarowa bloczka pozwalała już w latach dziewięćdziesiątych na murowanie na cienką spoinę. Wprowadzony w 2009 najcieplejszy na rynku bloczek YTONG ENERGO, o współczynniku przenikania ciepła U=0,19 W/m2K umożliwia zastosowanie ściany jednowarstwowej nawet w budynku energooszczędnym.
W trosce o środowisko naturalne Xella prowadzi również akcję „Folia znika z budowy”, promującą świadomość ekologiczną wśród firm wykonawczych oraz inwestorów. W ramach akcji Xella odbiera z budów opakowania foliowe z materiałów budowlanych celem przekazania ich do recyclingu.
Klienci SILKA i YTONG mogą korzystać z wielu nowoczesnych form komunikacji – Xella jako pierwsza na rynku budowlanym w Polsce uruchomiła sklep internetowy. Prężnie działa biuro prasowe. Dostępne są również blogi, kalkulatory i liczne materiały multimedialne zarówno dla inwestora indywidualnego, architektów, jak i wykonawców. Firma poprzez systemy szkoleń wspiera edukację wykonawców, a także przyszłych adeptów tego fachu – oferując im bezpłatny udział w programie edukacyjnym Akademia Murowania SILKA YTONG.
W ubiegłym roku Xella Polska za bloczek YTONG ENERGO otrzymała „TopBuilder 2010”, nagrodę przyznawaną przez miesięcznik „BUILDER” za innowacyjne rozwiązania i nowoczesne produkty na rynku budowlanym w kategorii innowacyjny produkt roku. Wręczony w 2011 roku Polski Herkules jest kolejnym wyróżnieniem potwierdzającym silną pozycję firmy polskim na rynku.
Data publikacji: 10.03.2011
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»