Dornbracht - "Culturing Life"

Dornbracht -
"Culturing Life" - Dornbracht kultywuje przestrzeń życiową łazienki i kuchni


Iserlohn, maj 2013 r.

Firma Dornbracht zmienia się z myślą o przyszłości, dlatego na targach branżowych ISH zaprezentowała nowe hasło marki - "Culturing Life", które zastąpiło dotychczasowe "the Spirit of Water". Tym samym Dornbracht poszerza fundament wysokich kompetencji w zakresie wzornictwa i wykorzystania wody o dwie kolejne, kluczowe jakości: postęp technologiczny w rozumieniu kompatybilności i wygody, a także profilaktykę w znaczeniu zdrowia i dobrego samopoczucia. Świat się zmienił. Dużą rolę odgrywa nie tylko gwałtowna przemiana w kierunku technologii cyfrowej, lecz również silnie wpływający na nasze życie megatrend dbania o zdrowie. Zdrowie i dobre samopoczucie są niezbędne, aby żyć pełnią życia. Optymalizacja witalności fizycznej i mentalnej wynika z podstawowego życzenia, by życie było tak proste, atrakcyjne, przyjemne i zdrowe, jak to tylko możliwe. Nowoczesne pojmowanie zdrowia kształtowane jest przede wszystkim przez cyfrową przemianę. Kompleksowe technologie sprawiają, że życie jest nie tylko łatwiejsze, lecz także bardziej indywidualne. Prawie we wszystkich obszarach życia otwierają się dzięki temu nowe szanse i możliwości. Inteligentne procesy odciążają i zapewniają większą energię życiową oraz nową jakość spędzania czasu. W centrum uwagi znajduje się człowiek ze swym osobistym dążeniem do dobrego samopoczucia. Firma Dornbracht przyczynia się do tego procesu reform kulturalnych: "W ramach Dornbracht Culture Projects nauczyliśmy się wiele o indywidualnych rytuałach oraz potrzebach w łazience i w kuchni", wyjaśnia dyrektor zarządzający Andreas Dornbracht. "Zauważyliśmy przy tym zapotrzebowanie na innowacyjne produkty i inteligentne rozwiązania".


Ta wieloletnia konfrontacja firmy Dornbracht z przestrzenią życiową, jaką jest kuchnia i łazienka, oraz badanie powtarzanych wielokrotnie czynności powodowało, że nasuwały się nowe pytania: jak można ułatwić te procesy? Co pomoże nam uzyskać lepszą jakość życia i czasu? W jaki sposób wykonane muszą być produkty i systemy w łazience i w kuchni, by optymalnie wspierać nasze życie? W poszukiwaniu odpowiedzi firma Dornbracht już dziś opracowuje systemowe rozwiązania, by sprostać wyzwaniom jutra. Nowości produktowe i programowe, takie jak Smart Water, Sensory Sky i Performing Water Additions, które po raz pierwszy zostały zaprezentowane na targach ISH, odzwierciedlają to nowe pojmowanie rynku. Pokazują, jak można przenieść bogactwo możliwości technologicznych do łazienki (i kuchni). Więcej komfortu, więcej korzyści, więcej indywidualności. "Marka Dornbracht musi stanowić inspirację, ale także wyznaczać kierunek", podsumowuje Andreas Dornbracht.

Właśnie taką postawę wyraża nowe hasło firmy Dornbracht. "Culturing Life" łączy kultywację indywidualnych potrzeb z nową jakością spędzania czasu. Celem jest wzbogacenie życia indywidualnymi rozwiązaniami produktowymi i systemowymi, aktywowanie i wzmacnianie energii życiowej. Istotna jest jakość, a w szczególności jakość życia. W ten sposób firma Dornbracht wciąż na nowo kształtuje - kultywuje - życie.

"Culturing Life" zostało wprowadzone na targach ISH 2013.
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»