Dekoria.pl numerem jeden w grupie e-sklepów wnętrzarskich

Dekoria.pl numerem jeden w grupie e-sklepów wnętrzarskich
Opineo.pl po raz szósty przeprowadziło ranking sklepów internetowych. Tym razem zastosowano nową metodologię badań, co pozwoliło uzyskać jak najbardziej aktualny obraz usług świadczonych przez poszczególnych detalistów. Największą sympatią wśród klientów e-sklepów wnętrzarskich cieszy się Dekoria.pl.

W tym roku zasady plebiscytu uległy zmianom. Chcąc uzyskać wynik odzwierciedlający realną opinię na temat ocenianego sklepu, organizatorzy wzięli po uwagę wyłącznie recenzję z bieżącego roku. Konsumenci oceniali poszczególne podmioty według poniższych kryteriów: jakość obsługi, szybkość realizacji zamówienia czy jakość zapakowania przesyłki.

Sklepy biorące udział w rankingu podzielono według kategorii: mega-sklepy, czyli sprzedawcy, który w handlu e-commerce działają od dawna, sklepy średniej wielkości (sprzedawcy, którzy realizują mniej zamówień niż mega-sklepy) oraz młode wilki (podmioty, które od niedawna funkcjonują na rynku e-commerce).

Jak co roku, w rankingu Opineo.pl krystalizowało się wiele kategorii specjalistycznych. Wynika to z preferencji konsumentów, a także polityki sprzedawców zajmujących się wąską dziedziną handlu, oferujących wyłącznie wybrane produkty.

W grupie e-sklepów wnętrzarskich największą sympatią konsumentów cieszy się Dekoria.pl, zajmując tym samym pierwsze miejsce w wymienionej kategorii. Na tle pozostałych podmiotów wyróżniła się wysoką oceną konsumentów w kwestii jakości wykonania zamówionych produktów, ładnego wyglądu tkanin, możliwości otrzymania darmowych próbek materiałów, a także sposobu pakowania przesyłki. Niezmiernie cieszy nas fakt, że konsumenci po raz kolejny docenili nasze starania. Tego typu wyróżnienia to najlepsza nagroda, będąca wyrazem uznania dla pracy każdego z nas. - podsumowuje Agnieszka Rybka, dyrektor handlowy Dekoria.pl.


Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»