Trwa największa kampania reklamowa w historii firmy Rockwool Polska

Trwa największa kampania reklamowa w historii firmy Rockwool Polska
Jesienią zapewnij supermoce dla swojego domu!

„Wybierz dobrze. Wybierz Rockwool” – przekonuje Mila, bohaterka największej kampanii reklamowej w ponad dwudziestoletniej historii Rockwool Polska. Trwająca od marca kampania mówi o supermocach dla naszych domów, jakie zapewnić może skalna wełna Rockwool. Przekaz dociera poprzez wszystkie główne stacje telewizyjne i radiowe, kanały VOD, prasę, portale internetowe oraz media społecznościowe.

Kampania z supermocą
Skalna wełna Rockwool użyta podczas budowania lub docieplania domu potrafi więcej niż inne materiały izolacyjne – udowadniają to główne postaci kampanii: Mila i jej tata. Sympatyczni bohaterowie obecni są w głównych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, Telewizja Polska), informacyjnych (Polsat News, TVN24) oraz dziesiątkach kanałów tematycznych (np. National Geographic, Discovery Channel, BBC Knowledge, TCM, Travel Channel). Z Milą zetknąć możemy się również w radiu (RMF FM, Radio Zet), w prasie ogólnopolskiej i branżowej oraz w Internecie – na oficjalnym fanpage’u Wybierz dobrze, na kanale Youtube oraz w nowoczesnej telewizji na życzenie VOD (TVN Player, Ipla). – Nie ulega wątpliwości, że o materiałach izolacyjnych nie komunikowano jeszcze w Polsce tak kompleksowo. Chociażby odwiedzając fanpage na Facebooku mamy szansę zapoznać się z unikalnymi cechami skalnej wełny Rockwool, przedstawionymi w nieco niekonwencjonalny sposób – oczami i słowami dzieci. – komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu Rockwool Polska.

Najlepsze ubranko dla domku
Poza bardzo dobrymi parametrami izolacyjnymi, które pozwalają na długofalowe oszczędności na rachunkach za ogrzewanie, skalna wełna Rockwool oferuje szereg korzyści płynących z jej unikalnych właściwości. Jako materiał o wysokiej izolacyjności akustycznej pozwala poprawić komfort mieszkańców, wyciszając hałasy dobiegające zarówno z zewnątrz domu, jak i z sąsiednich pomieszczeń. Będąc materiałem niepalnym znacznie podwyższa bezpieczeństwo pożarowe domu. Trwałość wełny skalnej zapewnia niskie rachunki za ogrzewanie i komfort cieplny na długie lata. – Kampania stworzona została tak, by przedstawić najważniejsze korzyści wynikające z zastosowania skalnej wełny Rockwool, używając komunikatów bliskich prywatnym inwestorom. Przybliżamy trudne zagadnienia techniczne w przystępny i ciepły sposób. Dzięki bohaterce kampanii mamy szansę dowiedzieć się, że skalna wełna Rockwool to faktycznie „najlepsze ubranko dla domku” – dodaje Łukasz Glapa.

Wybierz dobrze – wygraj dwa razy
Kampanii towarzyszą dwie duże, trwające do 10 października oferty promocyjne. Pierwsza z nich obejmuje produkty Rockwool do izolacji poddaszy – każdy, kto dokona zakupów na kwotę min. 2 000 zł, otrzyma kupon rabatowy na szafy marki Komandor. Druga dotyczy produktów do ocieplenia fasad – klienci, którzy zakupią skalną wełnę Rockwool otrzymują tynk za 1 zł. Więcej szczegółów na temat aktualnych promocji znaleźć można na stronie: www.rockwool.pl/promocja



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»