Warsztaty umiejętności zarządzania czasem oraz organizacji i efektywności pracy architekta
Warsztaty prawidłowego zarządzania czasem. Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia uczące lepszej organizacji pracy, poprawiające motywację i ułatwiające zrozumienie przyczyn przeciążenia pracą.
Celem szkolenia jest nauczenie się lepszego wykorzystania czasu dzięki: umiejętności rozpoznawania własnych priorytetów, technikom zarządzania czasem i lepszej organizacji pracy. Szkolenie zawiera elementy treningu automotywacji, a także przybliża metody radzenia sobie w kontaktach z klientami.
22 września 2016 r. o godzinie 11:30
Pomorska Okręgowa Izba Architektów RP
Targ Węglowy 27
80-836 Gdańsk
Prowadząca: arch. Urszula Szabłowska
Czas trwania: 5 godz.
Liczba miejsc ograniczona!
Program:
11:30 - 12:00
Rejestracja uczestników
12:00 - 13:15
Organizacja czasu i poprawa efektywności według metody GTD Davida Allena
Przyczyny braku efektywności.
Omówienie metody GTD.
Schemat efektywności.
Omówienie poszczególnych elementów schematu.
Wskazówki i zalecenia.
Pytania.
13:15 - 13:30 Przerwa kawowa
13:30 - 14:45 Efektywność i motywacja
Zasada Pareto.
Analiza ABC.
Podstawowe zasady działania architekta w kontakcie z klientami.
Motywacja i sens życia.
Pułapki umysłu twórcy.
Koszty.
Rodzaje harmonogramów.
14:45 - 15:00 Przerwa kawowa
15:00 - 15:45 Gdzie są moje pieniądze? Odzyskiwanie należności
15:45 - 16:30 Propedeutyka negocjacji
Rodzaje negocjacji.
Nieuczciwe metody manipulacyjne w negocjacjach.
Style negocjacji.
Cele w negocjacjach.
BATNA.
Praktyczne wskazówki na temat negocjaji.
16:30 - 17:00 Dyskusja
Szczegółowe informacje i zapisy na stronie Platformy Szkoleniowej Izby Architektów RP.
Data publikacji: 26.08.2016
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»