Warsztaty umiejętności zarządzania czasem oraz organizacji i efektywności pracy architekta

Warsztaty umiejętności zarządzania czasem oraz organizacji i efektywności pracy architekta

Warsztaty prawidłowego zarządzania czasem. Podczas szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia uczące lepszej organizacji pracy, poprawiające motywację i ułatwiające zrozumienie przyczyn przeciążenia pracą. 

Celem szkolenia jest nauczenie się lepszego wykorzystania czasu dzięki: umiejętności rozpoznawania własnych priorytetów, technikom zarządzania czasem i lepszej organizacji pracy. Szkolenie zawiera elementy treningu automotywacji, a także przybliża metody radzenia sobie w kontaktach z klientami.

22 września 2016 r. o godzinie 11:30
Pomorska Okręgowa Izba Architektów RP
Targ Węglowy 27
80-836 Gdańsk

Prowadząca: arch. Urszula Szabłowska

Czas trwania: 5 godz.

Liczba miejsc ograniczona!

Program:

11:30 - 12:00
Rejestracja uczestników
12:00 - 13:15
Organizacja czasu i poprawa efektywności według metody GTD Davida Allena

    Przyczyny braku efektywności.
    Omówienie metody GTD.
    Schemat efektywności.
    Omówienie poszczególnych elementów schematu.
    Wskazówki i zalecenia.
    Pytania.
 

13:15 - 13:30 Przerwa kawowa
13:30 - 14:45 Efektywność i motywacja

    Zasada Pareto.
    Analiza ABC.
    Podstawowe zasady działania architekta w kontakcie z klientami.
    Motywacja i sens życia.
    Pułapki umysłu twórcy.
    Koszty.
    Rodzaje harmonogramów.

14:45 - 15:00 Przerwa kawowa
15:00 - 15:45 Gdzie są moje pieniądze? Odzyskiwanie należności
15:45 - 16:30 Propedeutyka negocjacji

    Rodzaje negocjacji.
    Nieuczciwe metody manipulacyjne w negocjacjach.
    Style negocjacji.
    Cele w negocjacjach.
    BATNA.
    Praktyczne wskazówki na temat negocjaji.
 
16:30 - 17:00 Dyskusja

Szczegółowe informacje i zapisy na stronie Platformy Szkoleniowej Izby Architektów RP.


Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»