Design w kontenerach
Port dla projektantów wzornictwa Mapa jako model, wizualny wyraz designu w kontenerach. To przewodnik po mieście, który stworzony został ze skrajnie funkcjonalnej i logicznej estetyki elektronicznego układu scalonego, mapy metra, komórek liścia, krwiobiegu.Odwiedzających prowadzą linie na ścieżkach, wysokie totemy i tablice informacyjne, porządkujące i anonsujące wydarzenia GDD. Wystawa odzwierciedla wielowarstwową strukturę miasta. Nakładające się na siebie matryce planu urbanistycznego, schematu komunikacyjnego, infrastruktury, intuicyjnie rozmieszczonych funkcji, mapy lokalnych wydarzeń kulturalnych.
Temat przewodni tegorocznej edycji GDD, to mądre projektowanie, które chce towarzyszyć ludziom we wszystkich sferach życia.„Design w kontenerach” jest głównym wydarzeniem Gdynia Design Days. To port dla projektantów wzornictwa i promocja designu krajów nadbałtyckich. Prezentujemy na niej nowe idee, koncepcje i produkty – przy czym wszystko to, można na miejscu kupić. Od trzech lat główną ideą wystawy jest Miasteczko Designu. W tym roku, to miasto w miniskali, z wyraźniej, niż w latach poprzednich zaznaczonymi sferami: edukacyjną, pracy, biznesu, zakupów, miejsca spotkań, zabawy i odpoczynku.
Stawiamy też większy akcent na zilustrowanie etapów procesu rozwoju pomysłu projektanta: pokazujemy produkt od chwili powstania jego idei, poprzez jego prototyp, do momentu wprowadzenia go na rynek. Stad podział wystawy na:
• Koncept - gdzie swój dorobek prezentują uczelnie kształcące w kierunku wzornictwa przemysłowego
oraz studenci i absolwenci tych szkół. Tu obejrzeć można najlepsze projekty ASP Gdańsk, ASP Poznań,
projekty tegorocznych finalistów konkursu IWP Young Design oraz kilku studentów i absolwentów
prezentujących już swój dorobek samodzielnie.
• Produkt – z prezentacją młodych projektantów, grup i młodych firm projektowych, m.in. Latala,
Kofikolektif, Pink Pug, Fabriqa, Tabanda, Moostudio.
• Market – z ekspozycjami znanych marek komercyjnych, takich, jak Noti, Interior Park,
Tikkurila oraz wschodzących marek, które zdaniem IWP, warto promować.
Więcej informacji na temat wydarzeń związanych z Gdynia Design Days znajdziecie na stronie www.gdyniadesigndays.eu
Temat przewodni tegorocznej edycji GDD, to mądre projektowanie, które chce towarzyszyć ludziom we wszystkich sferach życia.„Design w kontenerach” jest głównym wydarzeniem Gdynia Design Days. To port dla projektantów wzornictwa i promocja designu krajów nadbałtyckich. Prezentujemy na niej nowe idee, koncepcje i produkty – przy czym wszystko to, można na miejscu kupić. Od trzech lat główną ideą wystawy jest Miasteczko Designu. W tym roku, to miasto w miniskali, z wyraźniej, niż w latach poprzednich zaznaczonymi sferami: edukacyjną, pracy, biznesu, zakupów, miejsca spotkań, zabawy i odpoczynku.
Stawiamy też większy akcent na zilustrowanie etapów procesu rozwoju pomysłu projektanta: pokazujemy produkt od chwili powstania jego idei, poprzez jego prototyp, do momentu wprowadzenia go na rynek. Stad podział wystawy na:
• Koncept - gdzie swój dorobek prezentują uczelnie kształcące w kierunku wzornictwa przemysłowego
oraz studenci i absolwenci tych szkół. Tu obejrzeć można najlepsze projekty ASP Gdańsk, ASP Poznań,
projekty tegorocznych finalistów konkursu IWP Young Design oraz kilku studentów i absolwentów
prezentujących już swój dorobek samodzielnie.
• Produkt – z prezentacją młodych projektantów, grup i młodych firm projektowych, m.in. Latala,
Kofikolektif, Pink Pug, Fabriqa, Tabanda, Moostudio.
• Market – z ekspozycjami znanych marek komercyjnych, takich, jak Noti, Interior Park,
Tikkurila oraz wschodzących marek, które zdaniem IWP, warto promować.
Więcej informacji na temat wydarzeń związanych z Gdynia Design Days znajdziecie na stronie www.gdyniadesigndays.eu
Data publikacji: 14.06.2010
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»