Konferencja Gdynia Kreatywna 4 - zobacz program
Organizatorzy zapraszają na czwartą edycję projektu Gdynia Kreatywna. Wydarzenie odbędzie się już 24 listopada 2018 roku w Muzeum Miasta Gdyni. Konferencja kierowana jest do przedsiębiorców z branży kreatywnej, freelancerów i wszystkich, którzy szukają inspiracji. Poniżej prezentujemy program całego wydarzenia.
Ramowy plan Konferencji:
- 9:00 - 9:50 - rejestracja (Muzeum Miasta Gdyni, ul. Zawiszy Czarnego 1)
- 9:50 - start wydarzenia
- 10:00 - 17:30 - prelekcje zaproszonych gości
- 12.00 - 16.00 - konsultacje biznesowe u prelegentów
- 17.30 - 18.30 - panel dyskusyjny
Harmonogram:
SALA NA PIĘTRZE
- 9:50 - 10:00 rozpoczęcie konferekcji GDYNIA KREATYWNA 4
- 10:00 - 11:00 Znaczenie brandingu dla małej firmy - czy od razu potrzebuję identyfikacji wizualnej? - Patryk Hardziej / Hardziej Studio
- 11:30 - 12:30 Jak stworzyć silną markę na Instagramie i budować wokół niej zaangażowaną społeczność. Gloria Ziencina-Kawula
- 13:00 - 13:40 Jak wejść na światowy rynek mody tworząc w Polsce - historia marki MISBHV - Patrycja Szklarczyk / MISBEHAVE MISBHV
- 14:00 - 15:00 Co dzisiaj oznacza luksus? - kreatywność jako istotny element rynku dóbr luksusowych.”- Karolina Gadzimska
- 16:00 - 17:30 Czy potrzeba nam jeszcze więcej marek? Polska moda wczoraj i dziś. Ewa Kowalewska-Kondrat / harelblog.pl i Michal Zaczynski / Michal Zaczynski Blog
- 17:30 - 18:30 PANEL DYSKUSYJNY - "Jak tworzyć markę, aby wyróżnić się na rynku?" - panel dyskusyjny z udziałem Patrycji Szklarczyk / MISBEHAVE MISBHV, Anna Wasko / SHOWROOM oraz Justyna Komorek / Pani od PR-u
SALA AUDYTORYJNA
- 11:15 - 12:15 Pozycjonowanie i reklama w GOOGLE - Łukasz Chołyst / Alte Media
- 12:30 - 13:30 Rzecznik, czy ambasador marki - jak social media zmieniły branżę PR. - Justyna Komorek / Pani od PR-u
- 14:00 - 15:00 Jak oni kupują - o tym jak pokolenie Millenialsów wpływa na komunikację marek? - Joanna Skorupska / radicalzz.studio
Informacje o zapisach:
Na każde spotkanie obowiązują osobne zapisy, każda osoba może zapisać się na wybraną ilość prelekcji (należy zwrócić uwagę na godzinę, każda prelekcja trwa 60 minut). Zapisy prowadzone są online.
Organizatorzy i Partnerzy: Gdynia, Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, Muzeum Miasta Gdyni, HIDAY
Źródło: Muzeum Miasta Gdyni
Data publikacji: 23.11.2018
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»