Piwo Kamionkowskie - wyniki
6 czerwca został rozstrzygnięty konkurs na etykietę piwa Kamionkowskiego. Zwycięzcą okazał się Marcin Szewczyk.
Jury konkursu na etykietę piwa Kamionkowskiego (Jasne, Miodowe, Korzenne) z Browaru Czarnków, obradujące w składzie: Magdalena Frankowska (Fontarte/STGU), Piotr Rypson (autor książki „Nie gęsi. Polskie projektowanie graficzne 1919-1949“), Michał Woliński (Piktogram/BLA) i Andrzej Wandzel (Browar Czarnków) przyznało w dniu 6 czerwca 2012 r. główną nagrodę Marcinowi Szewczykowi (2.000 zł). Jury wyróżniło także dwa inne projekty – autorstwa Karoliny Kotowskiej oraz Szymona Poteraja. Organizatorzy postanowili nagrodzić autorów wyróżnionych prac wyjazdem na 25 Biennale Grafiki w Brnie w dniach 21-24 czerwca 2012 r.
proj. Marcin Szewczyk
Szymon Poteraj
Karolina Kotowska
designattack.pl >>
Data publikacji: 18.06.2012
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»