Festiwal Reklamy AD Days
W dniach od 19 do 21 listopada 2009 roku w Łodzi potrwa Festiwal Reklamy AD Days - święto komunikacji społecznej, promocji, reklamy wizualnej. Wydarzenie adresowane jest zarówno do doświadczonych, cenionych twórców reklamy, jak i do młodych, niezwiązanych jeszcze z żadną agencją artystów, którzy mają ambicję wejść zawodowo w obszar reklamy.
W ciągu trzech dni w przestronnych halach Łódź Art Center odbędą się:
• Galeria Marketingu Miejsc / targi usług dla instytucji i jednostek administracji publicznej
• Idea Hunters / prezentacja młodych twórców aspirujących do kariery na rynku reklamy
• Wystawa Mistrzów Reklamy / wystawa prac wybitnych projektantów reklamy
• Wydarzenia towarzyszące / warsztaty, seminaria, panele dyskusyjne, imprezy muzyczne
AD Days zgromadzi prestiżowe agencje reklamowe z Polski, ich stałych klientów, jak i potencjalnie nowych odbiorców - przedstawicieli instytucji i urzędów, którzy poszukują ofert profesjonalnej obsługi reklamowej, komunikacyjnej i PR. Festiwal to przestrzeń integracji pomiędzy mistrzami i nowicjuszami reklamy, twórcami i odbiorcami promocji wizualnej w obrębie działań warsztatowych, paneli dyskusyjnych i koncertów.
Festiwal ukaże dokonania wybitnych twórców komunikacji komercyjnej, stworzy dogodne warunki do integracji i spotkań agencji PR ze stałymi i potencjalnymi klientami, zaprezentuje ciekawe projekty młodych kreatorów. AD Days chce zaprezentować Łódź jako ważny ośrodek w polskiej branży reklamowej.
Galeria Marketingu Miejsc to targi usług dla instytucji i jednostek administracji publicznej. Celem targów jest przybliżenie nowej grupie klientów - przedstawicielom administracji publicznej - narzędzi i oferty profesjonalnej obsługi w zakresie komunikacji i PR. Postindustrialna przestrzeń hal dawnej fabryki Scheiblera w Łodzi będzie idealną płaszczyzną do nawiązania współpracy profesjonalnych usługodawców marketingowych z podmiotami administracji publicznej.
Idea Hunters to konkurs, który ma za zadanie pomóc młodym, uzdolnionym twórcom wejść na rynek pracy związany z reklamą, a dyrektorom agencji umożliwić znalezienie nowych obiecujących pracowników. Młodzi kreatorzy zmierzą się z zadaniem stworzenia projektu komunikacji reklamowej, co da im szansę sprawdzenia się w reklamowym realu.
Wystawa Mistrzów Reklamy to unikatowa prezentacja wybitnych twórców reklamy z imienia i nazwiska. Autorzy komunikatów reklamowych wyjdą z cienia agencji i pokażą się jako indywidualni artyści. Prace prezentować będą teamy kreatywne wytypowane przez agencje reklamowe.
W ramach festiwalu przygotowana została bogata oferta wydarzeń towarzyszących prezentujących najciekawsze zjawiska w dziedzinie reklamy:
• Warsztaty - cykl spotkań z autorytetami w dziedzinie reklamy i promocji
służący wymianie doświadczeń między uczestnikami festiwalu
• Pokaz Shotsów - prezentacja dwóch bloków: Humor oraz New Directors
• Gość Specjalny - spotkanie z Andrew Shobenem
Więcej szczegółów na stronie festiwalu www.addays.pl
Program Festiwalu *.pdf >>
Źródło: www.news.o.pl
W ciągu trzech dni w przestronnych halach Łódź Art Center odbędą się:
• Galeria Marketingu Miejsc / targi usług dla instytucji i jednostek administracji publicznej
• Idea Hunters / prezentacja młodych twórców aspirujących do kariery na rynku reklamy
• Wystawa Mistrzów Reklamy / wystawa prac wybitnych projektantów reklamy
• Wydarzenia towarzyszące / warsztaty, seminaria, panele dyskusyjne, imprezy muzyczne
AD Days zgromadzi prestiżowe agencje reklamowe z Polski, ich stałych klientów, jak i potencjalnie nowych odbiorców - przedstawicieli instytucji i urzędów, którzy poszukują ofert profesjonalnej obsługi reklamowej, komunikacyjnej i PR. Festiwal to przestrzeń integracji pomiędzy mistrzami i nowicjuszami reklamy, twórcami i odbiorcami promocji wizualnej w obrębie działań warsztatowych, paneli dyskusyjnych i koncertów.
Festiwal ukaże dokonania wybitnych twórców komunikacji komercyjnej, stworzy dogodne warunki do integracji i spotkań agencji PR ze stałymi i potencjalnymi klientami, zaprezentuje ciekawe projekty młodych kreatorów. AD Days chce zaprezentować Łódź jako ważny ośrodek w polskiej branży reklamowej.
Galeria Marketingu Miejsc to targi usług dla instytucji i jednostek administracji publicznej. Celem targów jest przybliżenie nowej grupie klientów - przedstawicielom administracji publicznej - narzędzi i oferty profesjonalnej obsługi w zakresie komunikacji i PR. Postindustrialna przestrzeń hal dawnej fabryki Scheiblera w Łodzi będzie idealną płaszczyzną do nawiązania współpracy profesjonalnych usługodawców marketingowych z podmiotami administracji publicznej.
Idea Hunters to konkurs, który ma za zadanie pomóc młodym, uzdolnionym twórcom wejść na rynek pracy związany z reklamą, a dyrektorom agencji umożliwić znalezienie nowych obiecujących pracowników. Młodzi kreatorzy zmierzą się z zadaniem stworzenia projektu komunikacji reklamowej, co da im szansę sprawdzenia się w reklamowym realu.
Wystawa Mistrzów Reklamy to unikatowa prezentacja wybitnych twórców reklamy z imienia i nazwiska. Autorzy komunikatów reklamowych wyjdą z cienia agencji i pokażą się jako indywidualni artyści. Prace prezentować będą teamy kreatywne wytypowane przez agencje reklamowe.
W ramach festiwalu przygotowana została bogata oferta wydarzeń towarzyszących prezentujących najciekawsze zjawiska w dziedzinie reklamy:
• Warsztaty - cykl spotkań z autorytetami w dziedzinie reklamy i promocji
służący wymianie doświadczeń między uczestnikami festiwalu
• Pokaz Shotsów - prezentacja dwóch bloków: Humor oraz New Directors
• Gość Specjalny - spotkanie z Andrew Shobenem
Więcej szczegółów na stronie festiwalu www.addays.pl
Program Festiwalu *.pdf >>
Źródło: www.news.o.pl
Data publikacji: 16.11.2009
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»