Rzut poziomy

Tematem wykładu będzie zmieniająca się funkcja oraz rola muzeów; przedstawione zostaną narzędzia w postaci architektury, działań brandingowych czy kampanii reklamowych, które na nowo konstytuują ich tożsamość. JAktualność zagadnienia pokazuje ekspansywna polityka największych światowych muzeów, w tym Tate i Tate Modern (Londyn) , MoMA (Nowy Jork), czy Luwrem (Paryż) na czele. Wykład będzie okazją do prześledzenia procesu budowania strategii brandingowej poszczególnych muzeów. Analizie poddane zostanie między innymi New Museum w Nowym Jorku autorstwa tegorocznego laureata Nagrody Pritzkera- biura SANAA.
Igor Gałązkiewicz - historyk sztuki zajmujący się przede wszystkim problemami badawczymi z pogranicza architektury, wzornictwa i marketingu. Prowadzi badania nad rolą architektury w procesie kreowania oraz odświeżania marki.
Owoce i Warzywa klubokawiarnia | Traugutta 9 | Łódź
czwartek | 28.10.2010 | godz. 18:00
Data publikacji: 27.10.2010
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»