Rzut poziomy

Share |

Rzut poziomyJuż w czwartek druga odsłona wykładów poświęconych korelacji architektury i brandingu. Tym razem Igor Gałązkiewicz opowie o roli architektury oraz identyfikacji wizualnej w procesie budowania marki instytucji kulturalnych.

Tematem wykładu będzie zmieniająca się funkcja oraz rola muzeów; przedstawione zostaną narzędzia w postaci architektury, działań brandingowych czy kampanii reklamowych, które na nowo konstytuują ich tożsamość. JAktualność zagadnienia  pokazuje ekspansywna polityka największych światowych muzeów, w tym Tate i Tate Modern (Londyn) , MoMA (Nowy Jork), czy Luwrem (Paryż)  na  czele. Wykład będzie okazją do prześledzenia procesu budowania strategii brandingowej poszczególnych muzeów. Analizie poddane zostanie między innymi New Museum w Nowym Jorku autorstwa tegorocznego laureata Nagrody Pritzkera- biura SANAA.


Igor Gałązkiewicz - historyk sztuki zajmujący się przede wszystkim   problemami badawczymi z pogranicza architektury, wzornictwa i marketingu. Prowadzi badania nad rolą architektury w  procesie kreowania oraz odświeżania marki.

Owoce i Warzywa klubokawiarnia | Traugutta 9 | Łódź
czwartek | 28.10.2010 | godz. 18:00

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»