Oferty na remont ul. 1905 Roku otwarte
Osiem ofert w przetargu na remont ulicy 1905 Roku z budową dwupoziomowego skrzyżowania z Młodzianowską. Wykonawcę poznamy w połowie czerwca
Inwestycja jest ogromna, więc zdecydowaną większość ofert złożyły konsorcja kilku firm. Tylko Mostostal Warszawa (żąda 54,2 mln zł) i Strabag Warszawa (najwyższa cena - 59,7 mln zł) zdecydowały się zawalczyć o zamówienie samodzielnie.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych z Mińska Mazowieckiego wraz z Przedsiębiorstwem Robót Drogowych w Zwoleniu chcą za prace przeszło 54,9 mln zł, Budromost Starachowice i Intop Tarnobrzeg - ok. 51,7 mln zł, Trakt Kielce i PIIMB Podbeskidzie - ok. 50,7 mln zł, Zyko-Dróg Radom, Dromost Łódź, PRD Grójec i PRDM Mikst Węgrów - 46,4 mln zł, Kieleckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych, As Radom, PRD Lubartów - 51,1 mln zł. Najtańszą ofertę złożyło konsorcjum Cezet Bis ze Starachowic i PPHU Jawal z Kielc, które zażyczyły sobie ponad 44,7 mln zł.
Złożone dokumenty trzeba teraz dokładnie sprawdzić, co zajmie do dwóch tygodni. Jeśli wszystko będzie w porządku, o wygranej zdecyduje cena.
Na tę inwestycję w budżecie gminy zarezerwowano 20 mln zł. Dostaliśmy też z Ministerstwa Infrastruktury 50 mln zł (unijny program Infrastruktura i Środowisko) i 10 mln zł z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Przypomnijmy, inwestycja ma się zakończyć 10 września 2010 roku. Wykonawca ma wyremontować ponad 3 km jezdni 1905 Roku, wybudować 1,4 km przedłużenia Mariackiej i kawałka Młodzianowskiej (do Gdyńskiej). W projekcie jest także przebudowa trzech skrzyżowań. U zbiegu 1905 Roku - Obrońców powstanie sygnalizacja świetlna. Dwupoziomowe skrzyżowanie ul. 1905 Roku i Młodzianowskiej będzie przypominać to, jakie jest przy lotnisku. Młodzianowska poprowadzona zostanie pod wiaduktem na 1905 Roku, natomiast po obu jej stronach zbudowane zostaną łącznice, którymi będzie można wjechać na 1905 Roku lub z niej zjechać.
Przetarg obejmuje też budowę przedłużenia dwupasmowej Mariackiej (od Sedlaka), która w okolicach ul. Blaszanej będzie wchodziła w ślad obecnej Młodzianowskiej. W tunel wpadać będzie już wąska, dwujezdniowa, natomiast skrajne pasy będą prowadziły na łącznice.
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłosił też przetarg na nadzór robót, jakie będą prowadzone na 1905 Roku. Oferty są dwie z cenami - 573,4 tys. zł i 584,8 tys. zł.
Źródło: www.miasta.gazeta.pl/radom
Inwestycja jest ogromna, więc zdecydowaną większość ofert złożyły konsorcja kilku firm. Tylko Mostostal Warszawa (żąda 54,2 mln zł) i Strabag Warszawa (najwyższa cena - 59,7 mln zł) zdecydowały się zawalczyć o zamówienie samodzielnie.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych z Mińska Mazowieckiego wraz z Przedsiębiorstwem Robót Drogowych w Zwoleniu chcą za prace przeszło 54,9 mln zł, Budromost Starachowice i Intop Tarnobrzeg - ok. 51,7 mln zł, Trakt Kielce i PIIMB Podbeskidzie - ok. 50,7 mln zł, Zyko-Dróg Radom, Dromost Łódź, PRD Grójec i PRDM Mikst Węgrów - 46,4 mln zł, Kieleckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych, As Radom, PRD Lubartów - 51,1 mln zł. Najtańszą ofertę złożyło konsorcjum Cezet Bis ze Starachowic i PPHU Jawal z Kielc, które zażyczyły sobie ponad 44,7 mln zł.
Złożone dokumenty trzeba teraz dokładnie sprawdzić, co zajmie do dwóch tygodni. Jeśli wszystko będzie w porządku, o wygranej zdecyduje cena.
Na tę inwestycję w budżecie gminy zarezerwowano 20 mln zł. Dostaliśmy też z Ministerstwa Infrastruktury 50 mln zł (unijny program Infrastruktura i Środowisko) i 10 mln zł z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Przypomnijmy, inwestycja ma się zakończyć 10 września 2010 roku. Wykonawca ma wyremontować ponad 3 km jezdni 1905 Roku, wybudować 1,4 km przedłużenia Mariackiej i kawałka Młodzianowskiej (do Gdyńskiej). W projekcie jest także przebudowa trzech skrzyżowań. U zbiegu 1905 Roku - Obrońców powstanie sygnalizacja świetlna. Dwupoziomowe skrzyżowanie ul. 1905 Roku i Młodzianowskiej będzie przypominać to, jakie jest przy lotnisku. Młodzianowska poprowadzona zostanie pod wiaduktem na 1905 Roku, natomiast po obu jej stronach zbudowane zostaną łącznice, którymi będzie można wjechać na 1905 Roku lub z niej zjechać.
Przetarg obejmuje też budowę przedłużenia dwupasmowej Mariackiej (od Sedlaka), która w okolicach ul. Blaszanej będzie wchodziła w ślad obecnej Młodzianowskiej. W tunel wpadać będzie już wąska, dwujezdniowa, natomiast skrajne pasy będą prowadziły na łącznice.
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłosił też przetarg na nadzór robót, jakie będą prowadzone na 1905 Roku. Oferty są dwie z cenami - 573,4 tys. zł i 584,8 tys. zł.
Źródło: www.miasta.gazeta.pl/radom
Data publikacji: 3.06.2009
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»