Ankieta dotycząca Shop-Online MEVACO

Share |


Ankieta dotycząca Shop-Online MEVACOMEVACO jest przodującym na rynku europejskim producentem blach perforowanych. Od tego roku oferujemy za pośrednictwem naszej strony internetowej www.mevaco.pl sprzedaż ok. 700 rodzajów blach perforowanych, dostępnych bezpośrednio z magazynu, oraz pasujących artykułów uzupełniających. MEVACO przeprowadziło ankietę, pytając ponad 100 firm branży metalowej i handlowej o korzystanie (Usability) z naszego Shop-Online. Celem ankiety jest, aby naszą stronę i serwis jeszcze bardziej dostosować do aktualnych potrzeb Klientów.

Już pod koniec ubiegłego roku mogliśmy zaobserwować, że zamawianie przez Shop-Online cieszy się coraz większą popularnością. Przeprowadzona w 102 firmach handlowych i zakładach branży metalowej ankieta potwierdziła tę tendencję. To jeden z najważniejszych wyników ankiety. Innym pozytywnym wnioskiem płynącym z ankiety jest to, że ponad 80 procent pytanych Klientów potwierdziło, iż jest zadowolonych ze sposobu zaprezentowania portfolio produktów, z tego, że strona jest przejrzysta i przyjazna dla użytkownika, a także z szybkości dostawy.

Na pytanie, dlaczego coraz częściej zamówienia składane są przez internet, ponad 90 procent użytkowników odpowiedziało, iż może zamawiać o każdej porze dnia – również poza godzinami otwarcia firmy – wygodniej i szybciej.
Klienci korzystają z Shop-Online – oferta zawiera ponad 1000 artykułów magazynowych, w tym blachy perforowane, siatki cięto-ciągnione, plecione i zgrzewane oraz pasujące artykuły uzupełniające – nie tylko, aby złożyć zamówienie, ale również, żeby szybko zestawić ofertę. Tak deklarują prawie wszyscy ankietowani.

Poszczególne artykuły można szybko i łatwo znaleźć korzystając z wyszukiwarki produktów. Można tu podać równocześnie różne parametry, a wynik wyszukiwania zostanie przedstawiony w formie listy artykułów. Lista ta zawiera szczegółowe opisy oraz cenę jednostkową produktów. Właśnie z tej szybkiej informacji o produktach i ich cenach cieszą się Klienci.
Obok wszystkich tych pozytywnych opinii pojawia się jednak jedno życzenie: automatyczne i chronologiczne przypisywanie numerów do zmówień, co ułatwi Klientom sprawdzić poprawność otrzymanej w późniejszym czasie faktury. Bezpośrednio po ocenie ankiety MEVACO podjęło kroki, aby jak najszybciej spełnić to życzenie, które wyraziło ok. 40 procent ankietowanych. Prezes zarządu Stephan Geiger jest dobrej myśli: "Zadowolenie Klientów jest dla nas najważniejsze. Wyniki ankiety pokazują, że nasz Shop-Online spotkał się z dużą aprobatą Klientów."

www.mevaco.pl

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»