Kaldewei Iconic World już otwarty
Materiał i marka - poczuj jakość wszystkimi zmysłami
Otwarcie nowej ekspozycji Iconic World pozwoliło firmie Kaldewei stworzyć szczególne miejsce, w którym można poznać i zrozumieć filozofię marki Kaldewei. Po półtora roku planowania i budowy powstała fascynująca wystawa, która przy pomocy zaawansowanych technik multimedialnych pozwala wszystkimi zmysłami doświadczyć istoty brandu Kaldewei. Nowo zaprojektowana ekspozycja zwraca uwagę na sposób, w jaki Kaldewei jako lider segmentu premium rozumie istotę i znaczenie pojęcia design. Wystawa daje zwiedzającym możliwość przekonania się także o jakości i trwałości stali emaliowanej. Uzupełnieniem dydaktycznej koncepcji Iconic World jest zwiedzanie fabryki, podczas którego na własne oczy można zobaczyć poszczególne etapy procesu produkcyjnego.
Tematyczne bogactwo oraz wielowymiarowość Iconic World sprawia, że ten nowatorski projekt Kaldewei skierowany jest do wszystkich grup odwiedzających wystawę. Tę wyjątkową ekspozycję przyjeżdżają zobaczyć projektanci, architekci, inwestorzy, właściciele salonów łazienkowych i hurtowni sanitarnych z całego świata. Mieszcząca się na czterech poziomach wystawa sprawia, że goście zanurzając się wszystkimi zmysłami w fascynujący świat marki Kaldewei mają możliwość poznać najnowsze osiągnięcia niemieckiego producenta, zobaczyć pionierskie projekty studyjne, przekonać się jak wyjątkowym materiałem jest stal emaliowana, a także podziwiać paletę barw dostępnych w ofercie.
Poznawanie marki Kaldewei na wszystkich poziomach sensorycznych
Na najniższym poziomie wystawy znajdującym się w suterenie budynku zwiedzający mają możliwość poznać markę Kaldewei w czterech wymiarach. Angażując w proces poznawczy wszystkie zmysły można fizycznie dotknąć istoty brandu Kaldewei, na którą składają się: kompleksowe rozwiązania łazienkowe, Iconic Design, partnerstwo na światową skalę oraz wyjątkowy materiał - stal emaliowana. Zwiedzający ekspozycję na początku przechodzą przez multimedialny tunel, w którym za pomocą audiowizualnych inscenizacji przedstawiono trzy segmenty produktowe Kaldewei: umywalki, powierzchnie prysznicowe oraz wanny. Na końcu tunelu zwiedzający docierają do serca wystawy – tzw. Iconic Center, gdzie zaprezentowano epokowe odkrycie i pionierskie dzieło w historii firmy: pierwszą wolnostojącą wannę Kaldewei z 1934 roku.
Iconic Design: pojęcie designu wg. Kaldewei
Dział Iconic Design w bardzo efektowny, ale też dość jednoznaczny sposób przedstawia zwiedzającym najważniejsze elementy filozofii marki Kaldewei oraz zwraca uwagę na sens pojęcia design. Na potrzeby tej wyjątkowej wystawy właściciel firmy Franz Kaldewei stworzył swój prywatny zbiór ikon architektury i designu. W tym kontekście mają one za zadanie podkreślić wyjątkową wartość i szczególne znaczenie ponadczasowego wzornictwa. Ponadto „Designers’ Gallery“ zaprasza na interaktywną prezentację efektów współpracy Kaldewei z takimi znanymi biurami projektowymi jak Sottsass Associati, Phoenix Design czy Studio Aisslinger, a także innymi wybitnymi designerami, którzy tak jak Arik Levy czy Anke Salomon tworzyli dla Kaldewei swoje autorskie kolekcje.
Partner na światową skalę: międzynarodowy charakter firmy Kaldewei
Duża aktywność Kaldewei na rynkach światowych zaowocowała obecnością niemieckiego producenta w wielu renomowanych hotelach oraz licznych prestiżowych inwestycjach mieszkaniowych na wszystkich pięciu kontynentach. Aktywne multimedialne konsole pozwalają wybrać z listy referencyjnej konkretny obiekt, obejrzeć jego zdjęcia i wizualizacje oraz uzyskać wiele szczegółowych informacji na temat inwestycji.
Stal emaliowana Kaldewei: interaktywne odkrywanie zalet unikalnego materiału
Centralnym punktem ekspozycji Iconic World jest strefa ,,Material Excellence“. Tutaj zwiedzający wystawę wreszcie zaczynają rozumieć dlaczego to właśnie stal emaliowana stała się rdzeniem marki Kaldewei. Goście przeprowadzając widowiskowe eksperymenty takie jak zrzucanie 7 kg odważnika na emaliowaną powierzchnię prysznicową czy nagrzewanie płyty ze stali emaliowanej punktowym płomieniem o temperaturze około 1.000°C mają szansę przekonać się jakie wyjątkowe właściwości użytkowe charakteryzują stal emaliowaną. Po takiej prezentacji nie może być żadnych wątpliwości dlaczego to właśnie stal emaliowana jest materiałem, który idealnie sprawdzi się w każdej łazience.
Autorem projektu Iconic World jest znane biuro architektoniczne Schmidhuber. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie www.kaldewei.co.uk/iconicworld.
Otwarcie nowej ekspozycji Iconic World pozwoliło firmie Kaldewei stworzyć szczególne miejsce, w którym można poznać i zrozumieć filozofię marki Kaldewei. Po półtora roku planowania i budowy powstała fascynująca wystawa, która przy pomocy zaawansowanych technik multimedialnych pozwala wszystkimi zmysłami doświadczyć istoty brandu Kaldewei. Nowo zaprojektowana ekspozycja zwraca uwagę na sposób, w jaki Kaldewei jako lider segmentu premium rozumie istotę i znaczenie pojęcia design. Wystawa daje zwiedzającym możliwość przekonania się także o jakości i trwałości stali emaliowanej. Uzupełnieniem dydaktycznej koncepcji Iconic World jest zwiedzanie fabryki, podczas którego na własne oczy można zobaczyć poszczególne etapy procesu produkcyjnego.
Tematyczne bogactwo oraz wielowymiarowość Iconic World sprawia, że ten nowatorski projekt Kaldewei skierowany jest do wszystkich grup odwiedzających wystawę. Tę wyjątkową ekspozycję przyjeżdżają zobaczyć projektanci, architekci, inwestorzy, właściciele salonów łazienkowych i hurtowni sanitarnych z całego świata. Mieszcząca się na czterech poziomach wystawa sprawia, że goście zanurzając się wszystkimi zmysłami w fascynujący świat marki Kaldewei mają możliwość poznać najnowsze osiągnięcia niemieckiego producenta, zobaczyć pionierskie projekty studyjne, przekonać się jak wyjątkowym materiałem jest stal emaliowana, a także podziwiać paletę barw dostępnych w ofercie.
Poznawanie marki Kaldewei na wszystkich poziomach sensorycznych
Na najniższym poziomie wystawy znajdującym się w suterenie budynku zwiedzający mają możliwość poznać markę Kaldewei w czterech wymiarach. Angażując w proces poznawczy wszystkie zmysły można fizycznie dotknąć istoty brandu Kaldewei, na którą składają się: kompleksowe rozwiązania łazienkowe, Iconic Design, partnerstwo na światową skalę oraz wyjątkowy materiał - stal emaliowana. Zwiedzający ekspozycję na początku przechodzą przez multimedialny tunel, w którym za pomocą audiowizualnych inscenizacji przedstawiono trzy segmenty produktowe Kaldewei: umywalki, powierzchnie prysznicowe oraz wanny. Na końcu tunelu zwiedzający docierają do serca wystawy – tzw. Iconic Center, gdzie zaprezentowano epokowe odkrycie i pionierskie dzieło w historii firmy: pierwszą wolnostojącą wannę Kaldewei z 1934 roku.
Iconic Design: pojęcie designu wg. Kaldewei
Dział Iconic Design w bardzo efektowny, ale też dość jednoznaczny sposób przedstawia zwiedzającym najważniejsze elementy filozofii marki Kaldewei oraz zwraca uwagę na sens pojęcia design. Na potrzeby tej wyjątkowej wystawy właściciel firmy Franz Kaldewei stworzył swój prywatny zbiór ikon architektury i designu. W tym kontekście mają one za zadanie podkreślić wyjątkową wartość i szczególne znaczenie ponadczasowego wzornictwa. Ponadto „Designers’ Gallery“ zaprasza na interaktywną prezentację efektów współpracy Kaldewei z takimi znanymi biurami projektowymi jak Sottsass Associati, Phoenix Design czy Studio Aisslinger, a także innymi wybitnymi designerami, którzy tak jak Arik Levy czy Anke Salomon tworzyli dla Kaldewei swoje autorskie kolekcje.
Partner na światową skalę: międzynarodowy charakter firmy Kaldewei
Duża aktywność Kaldewei na rynkach światowych zaowocowała obecnością niemieckiego producenta w wielu renomowanych hotelach oraz licznych prestiżowych inwestycjach mieszkaniowych na wszystkich pięciu kontynentach. Aktywne multimedialne konsole pozwalają wybrać z listy referencyjnej konkretny obiekt, obejrzeć jego zdjęcia i wizualizacje oraz uzyskać wiele szczegółowych informacji na temat inwestycji.
Stal emaliowana Kaldewei: interaktywne odkrywanie zalet unikalnego materiału
Centralnym punktem ekspozycji Iconic World jest strefa ,,Material Excellence“. Tutaj zwiedzający wystawę wreszcie zaczynają rozumieć dlaczego to właśnie stal emaliowana stała się rdzeniem marki Kaldewei. Goście przeprowadzając widowiskowe eksperymenty takie jak zrzucanie 7 kg odważnika na emaliowaną powierzchnię prysznicową czy nagrzewanie płyty ze stali emaliowanej punktowym płomieniem o temperaturze około 1.000°C mają szansę przekonać się jakie wyjątkowe właściwości użytkowe charakteryzują stal emaliowaną. Po takiej prezentacji nie może być żadnych wątpliwości dlaczego to właśnie stal emaliowana jest materiałem, który idealnie sprawdzi się w każdej łazience.
Autorem projektu Iconic World jest znane biuro architektoniczne Schmidhuber. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie www.kaldewei.co.uk/iconicworld.
Data publikacji: 8.12.2017
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»