Złote Godło Programu Konsumencki Lider Jakości 2018! dla marki ISOVER
Marka ISOVER już po raz 6 z rzędu zdobyła pierwsze miejsce w programie Konsumencki Lider Jakości w kategorii „Systemy dociepleń”. To kolejne, prestiżowe wyróżnienie zdobyte przez ISOVER głosami klientów w badaniu przeprowadzonym na zlecenie redakcji „Strefy Gospodarki” dodatku Dziennika Gazety Prawnej.
Złote Godło Programu Konsumencki Lider Jakości 2018 marka zdobyła za sprawą ponad 30% głosów oddanych w kategorii „Systemy dociepleń”. Uczestnicy badania najczęściej kojarzyli ISOVER z bezpieczeństwem, uznaną marką i polskim produktem.
W uzasadnieniach respondentów padały, takie argumenty jak „ta marka sprawdziła się w przypadku mojego domu”, „produkty tej marki są bardzo dobrej jakości”, „dobra izolacyjność, łagodna dla monterów”. ISOVER był także najbardziej rozpoznawalną marką materiałów izolacyjnych wśród wszystkich producentów biorących udział w badaniu.
Badania realizowane w ramach Projektu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI za główny cel przyjmują wyłonienie marek – liderów jakości produktów i usług dostępnych na polskim rynku. Tegoroczną edycję badania przeprowadzono z udziałem rekordowej liczby, ponad 12 tysięcy respondentów, aktywnych konsumentów.
Złote Godło Programu Konsumencki Lider Jakości 2018 marka zdobyła za sprawą ponad 30% głosów oddanych w kategorii „Systemy dociepleń”. Uczestnicy badania najczęściej kojarzyli ISOVER z bezpieczeństwem, uznaną marką i polskim produktem.
W uzasadnieniach respondentów padały, takie argumenty jak „ta marka sprawdziła się w przypadku mojego domu”, „produkty tej marki są bardzo dobrej jakości”, „dobra izolacyjność, łagodna dla monterów”. ISOVER był także najbardziej rozpoznawalną marką materiałów izolacyjnych wśród wszystkich producentów biorących udział w badaniu.
Badania realizowane w ramach Projektu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI za główny cel przyjmują wyłonienie marek – liderów jakości produktów i usług dostępnych na polskim rynku. Tegoroczną edycję badania przeprowadzono z udziałem rekordowej liczby, ponad 12 tysięcy respondentów, aktywnych konsumentów.
Data publikacji: 4.03.2018
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»