Wyróżneinia Budowlana Firma Roku i Osobowość Branży dla marki Wiśniowski

Kolejne nagrody i kolejny sukces! Podczas XVI już Gali Builder Awards dwa prestiżowe wyróżnienia trafiły do firmy Wiśniowski: tytuł Budowlanej Firmy Roku 2018, oraz Osobowości Branży dla Krystyny Baran, Prezes Zarządu związanej z firmą od 27 lat. Gratulujemy!

24 stycznia 2019 w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyło się uroczyste wręczenie nagród, którego dokonali członkowie Rady Programowej, Naukowej i Recenzenci Buildera. Jury po raz kolejny doceniło dynamiczny rozwój, nowatorską wizję i wysoką pozycję firmy na rynku.

Wyróżneinia Budowlana Firma Roku i Osobowość Branży dla marki Wiśniowski


Wiśniowski jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się marek w branży budowlanej. Jako czołowy producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń stosuje strategię dostarczania produktów najwyższej jakości opartej na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych.

Firma nie powstaje w ciągu jednego dnia. To proces, który trwa latami. Jednak to właśnie pierwsze miesiące działalności przedsiębiorstwa są kluczowe dla jego przyszłości. Nie chodzi tu jedynie o decyzje biznesowe, ale również ideowe. Gdy 30 lat temu Andrzej Wiśniowski zakładał swoją „produkcję drzwi automatycznie otwieranych”, zdecydował, by funkcjonowanie jego firmy opierało się na jakości, szacunku do pracowników, uczciwości wobec klientów i odpowiedzialności za otoczenie przedsiębiorstwa – całość tych działań oraz dynamiczny rozwój na przełomie ostatnich lat przyczyniły się do wyróżnień, które firma otrzymała podczas XVI Gali Builder Awards.


- Do największych osiągnięć marki WIŚNIOWSKI w 2018 roku możemy zaliczyć ogromną rozbudowę mocy produkcyjnych. Podwajamy swoje możliwości. Powstają oddzielne fabryki stolarki, ogrodzeń oraz bram garażowych i przemysłowych. Przed nami także ciekawe wyzwania w 2019 roku – chcemy przedstawić społeczeństwu możliwość zakupu produktów synchronicznych w ramach kolekcji Home Incusive – brama, okno, drzwi i ogrodzenie w jednym designie. Pokażemy klientom korzyści płynące z zakupów zintegrowanych, dzięki czemu produkty w całości będą tworzyć spójną architekturę ich domu. – mówi Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu WIŚNIOWSKI.




 
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»