Lafarge wprowadził elektroniczny system obsługi klienta

Dzięki usłudze, dostępnej pod adresem www.ecok.lafarge.pl każdy klient może bezpiecznie złożyć zamówienie na cement, śledzić status oraz historię swoich zamówień, a także bieżące warunki handlowe, w tym ceny i aktualny kredyt handlowy. Użytkownicy mają również dostęp do kopii faktur oraz mogą tworzyć własne statystyki zakupów. W serwisie można także zapoznać się z pełną ofertą producenta, znaleźć szczegółowe informacje na temat usług i produktów Lafarge Cement wraz ze specyfikacją techniczną cementów luzem i workowanych.
To bardzo wygodne rozwiązanie, gdyż klienci mogą zamówić cement i monitorować status zamówienia o dogodnej dla nich porze, a nie jedynie w godzinach pracy biura sprzedaży Lafarge. ECOK pozwala też szybko nawiązać bezpośredni kontakt z zespołem specjalistów z Centrum Obsługi Klienta. Dostęp do konta jest zabezpieczony loginem i hasłem odrębnym dla każdego użytkownika portalu.
Wdrożenie serwisu to duży sukces – system zyskuje coraz większe grono zwolenników wśród naszych klientów. Sukcesywnie zwiększa się również wartość zamówień składanych przez ECOK. Z danych Lafarge wynika, że aż 65% wszystkich zleceń jest realizowana na rzecz składów budowlanych oraz hurtowni. Kolejnymi odbiorcami są wytwórnie betonów i prefabrykacji.
Szczegółowe informacje na temat samoobsługowej platformy ECOK można znaleźć na stronie internetowej www.lafarge.pl
Data publikacji: 22.08.2011
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»