"Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" - rusza kampania ISOVER


ISOVER rusza z nową kampanią wizerunkową! Twarzą naszej marki została Ewa Błaszczyk - aktorka, piosenkarka i prezes fundacji „Akogo?”. Towarzyszy jej hasło zaczerpnięte z „Małego Księcia” Antoine'a de Saint-Exupery – „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” - stanowiące również trafne podsumowanie tego, czym dla budynku jest dobra izolacja.

W ramach współpracy ISOVER z fundacją „Akogo?”- która wybudowała przy oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w Centrum Zdrowia Dziecka klinikę „Budzik” dla dzieci po ciężkich urazach mózgu, często przebywających w śpiączce - do końca 2015 roku 1 złotówka z każdej sprzedanej rolki produktów ISOVER Termo-Mata Plus oraz Iso-Mata zostanie przeznaczona na rzecz fundacji „Akogo?”.

Nie mniej istotnym przekazem kampanii „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” jest podkreślenie przewagi technologicznej polskiego zakładu ISOVER oraz zachęta do stosowania produktów izolacyjnych najwyższej jakości, stąd też obecność Henryka Kwapisza - eksperta ISOVER w zakresie fizyki budowli i rozwiązań izolacyjnych.

Za sprawą najnowszej kampanii chcemy pokazać, jak ważne dla naszego komfortu, bezpieczeństwa i zdrowia są rzeczy, które choć niewidoczne na co dzień, kształtują naszą codzienność. ISOVER to więcej niż izolacja, to także inwestycja w lepszą jakość życia. Naszym priorytetem jest budowanie pozytywnej przyszłości także za sprawą udziału w przedsięwzięciach niezwiązanych wprost z budownictwem, jakim niewątpliwie jest klinika „Budzik”.

Kampania ISOVER widoczna będzie na billboardach w całej Polsce, w prasie opiniotwórczej (m.in. Wprost, Polityka, Newsweek) oraz branżowej (m.in. Ładny Dom, Murator, Builder) jak również na najpopularniejszych portalach internetowych.

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»