Artykuły
Renowacje galerii i sieci handlowych
Renowacje galerii i sieci handlowych silnym trendem na rynku retail w
Polsce. Polski segment centrów handlowych jest już rynkiem dojrzałym,
jeśli potrzebuje jakiejś zmiany to zdecydowanie jakościowej, nie
ilościowej. Dlaczego? E-handel coraz mocniej obniża liczbę
odwiedzających sieci handlowe i galerie, a klienci stali się bardziej
wymagający - cenią sobie komfort zakupów. Wzrasta więc liczba
modernizowanych obiektów handlowych. To silny trend na 2016 rok.
W jakich biurach chce pracować pokolenie Millenialsów?
Przedstawiciele pokolenia Y wywierają coraz większy wpływ na wygląd i
funkcjonalność biur. Jak wynika z raportu Deloitte, igreki stanowią dziś
ponad połowę wszystkich pracowników, a ich oczekiwania są bardzo
odmienne od wymagań starszych kolegów. Dlatego pracodawcy i deweloperzy
zaczęli aktywnie włączać się w proces projektowania powierzchni
biurowych.
Nowy A-book od Armstronga już na rynku
Najnowsze wydanie prestiżowego rocznika A-book firmy Armstrong jest już dostępne na rynku. Wydawnictwo to podróż przez najciekawsze nowe inwestycje, które zrealizowano w Europie pokazująca aktualne trendy w architekturze i wyposażeniu wnętrz. W A-book 2016 zaprezentowano w sumie 41 realizacji, w tym trzy projekty z Polski.
Armstrong pomógł zaaranżować kreatywne i ekologiczne wnętrza PwC
Czym wyróżnia się biuro, które w pełni świadomie nazwać można przyjaznym
dla pracowników? Jego wnętrza muszą rozbudzać kreatywność, a środowisko
sprawiać, że pracownicy codziennie będą chcieli spędzić tam dzień.
Liczą się ciekawie zaaranżowane wnętrza, przyjazna dla ucha akustyka i
ekologia, która dziś jest nieodzownym elementem nowoczesnych miejsc
pracy. M.in. dzięki zastosowaniu rozwiązań Armstrong takim biurem jest
nowa, warszawska siedziba PwC.
Wzrost świadomości dobrej akustyki i ekologiczne remonty biur
Zdaniem ekspertów firmy Armstrong, jednej z największych firm na świecie produkujących akustyczne sufity podwieszane, mijający rok upłynął w polskiej branży inwestycji i nieruchomości pod znakiem rosnącej świadomości dbania o przyjazną dla użytkowników akustykę, i dotyczyło to nie tylko biur, ale też szpitali, galerii handlowych i uczelni. Coraz więcej mamy też remontów biur realizowanych w sposób ekologiczny.
Muzyka w sklepach: przyciąga czy odstrasza klientów?
Przedświąteczny szał zakupów większości z nas wcale nie kojarzy się z mile spędzonym czasem, który poświęcamy na wyszukanie prezentów dla najbliższych. Źle wpływa na nas tłok w sklepach, ale przede wszystkim muzyka. W ocenie klientów puszczane zbyt głośno kolędy i świąteczne przeboje powodują irytację. Nie tylko. Nadmiar dźwięków w centrach handlowych wpływa źle na zdrowie. Czy coś można zmienić?
Nowe płyty sufitowe Armstrong Perla: maksimum ekologii i pochłaniania dźwięków
Firma Armstrong wprowadziła do sprzedaży unowocześnioną rodzinę płyt
Perla. Produkty są jednymi z najbardziej ekologicznych sufitów
podwieszanych na rynku - cała linia posiada certyfikat zrównoważonego
wytwarzania Cradle-to-Cradle. Nowe płyty mają też pomalowane krawędzie,
co znaczenie podnosi ich wytrzymałość. Charakteryzuje je najwyższa klasa
pochłaniania dźwięków - klasa A.
Wszystkie odcienie bieli
Armstrong wprowadza pierwsze w Polsce Baffle pionowe z krawędzią w kształcie fali
Designerskie sufity Armstrong w domu mody MODO
Pracownicy call centre nie muszą przebywać w hałasie
Linią dedykowaną do call centre są m.in. sufity podwieszane Armstrong z
rodziny OP (open plan). To sufity mineralne trzeciej generacji o
obniżonej gęstości wełny mineralnej, uzyskanej dzięki najnowszej
technologii, m.in. Ultima+ OP, Perla OP 0,95 oraz Perla OP 1,00 czy
Sierra OP, klasyfikowane w najwyższej klasie pochłaniania – klasie A.
Obiekty transportu publicznego: jak połączyć dobrą akustykę i nowoczesny wystrój wnętrz?
Hale na dworcach i lotniskach, perony, czy ciągi komunikacyjne to
miejsca szczególnie trudne akustycznie. Jeśli do tego obiekt ma wyglądać
nowocześnie i odpowiadać na dzisiejsze trendy, architekci stają przed
sporym wyzwaniem. Odpowiedni dobór materiałów pozwala jednak stworzyć
wnętrza przyjazne dla podróżnych.
W końcu jest Polska Norma dotycząca warunków pogłosowych w pomieszczeniach
Polski Komitet Normalizacyjny opublikował normę dotyczącą akustyki
budynków, a dokładnie warunków pogłosowych i zrozumiałości mowy w
pomieszczeniach. Prace nad normą trwały od kilku lat. Norma pomoże w projektowaniu wnętrz, tak by przebywanie w
nich było komfortowe i bezpieczne dla słuchu użytkowników.
Jakie krawędzie wykończenia mają sufity podwieszane?
Armstrong realizuje pionierski program recyklingu sufitów
«
»
«
»