Sufit, który podnosi samopoczucie
Mniej znaczy więcej – te słynne słowa architekta Ludwig’a Mies van der Roche wyznaczają kierunek w nowoczesnym projektowaniu. Są też hasłem przewodnim nowej kampanii edukacyjnej firmy Armstrong - Less is more. Producent pokazuje, co w praktyce mniej znaczy więcej.
Obniżenie poziomu hałasu we wnętrzach budynków podnosi wydajność pracy w biurach, wpływa pozytywnie na kreatywność dorosłych i dzieci, poprawia samopoczucie podróżnych, czy osób przebywających w centrach handlowych.
Sufit podwieszany kształtuje jednak nie tylko akustykę wnętrz. Białe płyty sufitowe zapewniają 87 proc. odbicia światła, dzięki czemu poprawiają doświetlenie wnętrz oraz pośrednio wpływają na obniżenie zużycia energii elektrycznej w budynku. Wpływają także na tworzenie zdrowych miejsc pracy m.in. poprzez niską lub zerową emisję lotnych związków organicznych (VOC), wykonane są także z materiałów nie przyczyniających się do rozwoju grzybów pleśni czy bakterii.
Armstrong, który od ponad 150 lat produkuje sufity podwieszane podkreśla w nowej kampanii także znaczenie współpracy z architektami, inwestorami i wykonawcami. Firma przedstawiając swoje rozwiązania kieruje się zasadą: Mniej słów, więcej dowodów.
Data publikacji: 2.08.2016
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»