NOTI i Balma podczas targów Warsaw Home 2019


Barwna i ciekawa w swojej geometrycznej formie ekspozycja, wyjątkowe nowości, prapremierowe projekty, które po raz pierwszy ujrzą światło dzienne, premiera magazynu #NOTIced z niesamowitą okładką autorstwa visual designerki Beaty Śliwińskiej ‚Barrakuz’, a także spotkania i warsztaty. To wszystko i wiele więcej marki NOTI i Balma pokażą podczas tegorocznych targów Warsaw Home w Warszawie w dniach 3-6 października 2019.


NOTI i Balma podczas targów Warsaw Home 2019


NOTI & Balma w najlepszej formie.
Sprawdź podczas targów Warsaw Home 3-6.10.2019.

Marka NOTI wraz zaprzyjaźnioną marką BALMA, specjalizującą się w wyposażeniu biur, zaaranżują intrygującą przestrzeń zbudowaną z przeskalowanych, kolorowych form geometrycznych, uzupełnioną meblami z najnowszych oraz ponadczasowych kolekcji obu marek.

  • Zaprezentowane zostaną nowości NOTI: zaprojektowane przez Maję Ganszyniec kolekcje MENO i SONA. MENO to system dekoracyjnych paneli akustycznych, z kolei SONA to kolekcja eleganckich, minimalistycznych mebli dedykowanych przede wszystkim dla przestrzeni publicznych.

  • Dodatkowo prapremierowo pokazane zostaną projekty wcześniej nie prezentowane:
    – kolekcja LUA projektu Bartłomieja Pawlaka i Łukasza Stawarskiego
    ;
    – nowość autorstwa głównego projektanta marki Piotra Kuchcińskiego – nowoczesne, minimalistyczne w formie hokery ROTOR i BELEM;
    a także EKE krzesło projektu Nikodema Szpunara, który tym projektem dołącza do grona twórców współpracujących z marką.

  • Marka BALMA zaprezentuje swoją kolekcję regałów Balma STEPPS, jak również najnowszą kolekcję Balma FLOOsystem kwietników. To projekt stworzony z myślą o zielonym biurze. System geometrycznych, metalowych kwietników, służący do organizacji pracy biurowej i do eksponowania roślin w biurach. Lekka, nowoczesna konstrukcja na kwiaty może też pełnić funkcję wieszaka na przybory albo magnetycznej tablicy na notatki.

Dostrzeganie potrzeb odbiorców, tego co ich otacza oraz wytyczanie nowych dróg i celów to nadrzędna idea marki NOTI. Jednym ze sposobów na wyrażenie tego podejścia jest pierwszy numer magazynu #NOTIced, którego okładkę zaprojektowała visual designerka i ilustratorka Beata Śliwińska‚ Barrakuz’, która jest fanką kolażu i na tej technice opiera swój styl pracy.

Marka NOTI nieustannie pragnie też nawiązywać dialog z otoczeniem, dlatego w czwartek 3.10 o godz. 11 - 12, zaplanowała spotkanie dla przyjaciół Balma & NOTI przy kawie i małych, słodkich dziełach sztuki.

Dla firmy NOTI ważny jest też rozwój i dzielenie się wiedzą, stąd wprowadzenie bibliotek NOTI do Pcon plannera oraz warsztaty podczas których zaprezentowane zostaną możliwości moblinych narzędzi pCon.boxpCon.facts. Warsztaty odbędą się w piątek godzinach 11:00 - 12:00.





Zapraszamy do odwiedzenia stoiska, spotkania i rozmowy.
Będziemy w najlepszej formie w hali F na stoisku F2.1/3.

www.noti.pl/news/noti-na-targach-warsaw-home-2019.html



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»