NOTI w najlepszej formie na Warsaw Home 2019

NOTI w najlepszej formie na Warsaw Home 2019

Barwna i ciekawa w swojej geometrycznej formie ekspozycja, wyjątkowe nowości, prapremierowe projekty, które po raz pierwszy ujrzały światło dzienne, premiera magazynu #NOTIced z niesamowitą okładką autorstwa visual designerki Beaty Śliwińskiej ‚Barrakuz’, a także spotkania i warsztaty.

To wszystko i wiele więcej marki NOTI i BALMA pokazały podczas tegorocznych targów Warsaw Home, które odbyły się w dniach 3-6 października 2019.

Marka NOTI wraz zaprzyjaźnioną marką BALMA specjalizującą się w wyposażeniu biur, zaaranżowały intrygującą przestrzeń zbudowaną z przeskalowanych, kolorowych form geometrycznych, uzupełnioną meblami z najnowszych oraz ponadczasowych kolekcji obu marek.







Zaprezentowane zostały nowości NOTI: zaprojektowane przez Maję Ganszyniec kolekcje MENO oraz SONA. MENO to system dekoracyjnych paneli akustycznych, z kolei SONA to kolekcja eleganckich, minimalistycznych mebli dedykowanych przede wszystkim dla przestrzeni publicznych.

Dodatkowo pokazane zostały prapremierowe projekty: kolekcja LUA projektu Bartłomieja Pawlaka i Łukasza Stawarskiego; nowość autorstwa głównego projektanta marki Piotra Kuchcińskiego – nowoczesne, minimalistyczne w formie hokery ROTOR i BELEM, oryginalny fotel SHIELDON projektu Tomka Rygalika, a także EKE – krzesło projektu Nikodema Szpunara, który tym projektem dołącza do grona twórców współpracujących z marką.

Na stoisku zobaczyć można było także nowe propozycje z dobrze znanych już kolekcji NOTI: MUSE uzupełniony zostanie o nowy fotel na metalowej bazie, a fotel MANTA zyskał nową podstawę na krzyżaku.





Dostrzeganie potrzeb odbiorców oraz wytyczanie nowych dróg i celów to nadrzędna idea marki NOTI. Jednym ze sposobów na wyrażenie tego podejścia jest pierwszy numer magazynu #NOTIced, którego okładkę zaprojektowała visual designerka i ilustratorka Beata Śliwińska "Barrakuz", która jest fanką kolażu i na tej technice opiera swój styl pracy.

Jako marka NOTI pragniemy pozostawać w dialogu z otoczeniem, jesteśmy ciekawi opinii naszych klientów i współpracowników, dlatego zaprosiliśmy ich na spotkanie przy kawie i małych słodkich dziełach sztuki. Równie ważny jest dla nas rozwój i dzielenie się wiedzą. W związku z wprowadzeniem bibliotek NOTI do Pcon plannera odbyły się warsztaty podczas których zaprezentowane zostały możliwości moblinych narzędzi pCon.box i pCon.facts.

Warto dodać, że meble NOTI były obecne także w innych przestrzeniach targów Warsaw Home.
Na wystawie IDEAS na stoisku Pawlak&Stawarski zobaczyć można było biurko z kolekcji LOPP. W przestrzeni archiDay zarówno publiczność, jak i prowadzący mogli wygodnie rozsiąść się na meblach naszej marki. Byliśmy też w przestrzeni galerii sztuki Ars Auro Prior.

Z firmą BALMA zaaranżowaliśmy wspólnie Pressroom, gdzie do dyspozycji przedstawicieli mediów były wygodne fotele i sofa GAP, kolekcja SONA, sofa TRITOSsofa MUSE, fotele MANTACOMFEE.

Targi Warsaw Home są doskonałym miejscem spotkań i prezentacji nowości marek. Liczymy, że energia i pozytywne emocje targowe będą towarzyszyły odwiedzającym nas gościom i nam przez cały rok.

Zdjęcia: Błażej Pszczółkowski - Flash Group






























Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»