Artykuły
Fotorelacja Mikomax Smart Office z Workspace Expo
Sam wykreuj przestrzeń w biurze - ciekawa propozycja od Mikomax
Modułowa kabina do spotkań Hush Meet w rozmiarze L - nowość Mikomax
Zobacz co będzie absolutnym must have w architekturze wnętrz biurowych 2019
Zapraszamy na video-realcję Mikomax Smart Office z targów Orgatec 2018
Mikomax Smart Office zaprasza do obejrzenia video-relacji z Orgatec 2018. Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu MSO, opowiada o premierach, jakie marka zaprezentowała na targach w tym roku.
Mikomax Smart Office serdecznie zapraszamy na firmowe stoisko Orgatec 2018
Za miastami przyszłości stoją… smart biurowce
Wizje miast idealnych pojawiały się w rozważaniach filozofów od wieków. Dzisiaj, w erze rosnącej roli nowych technologii, postępującej urbanizacji, a także w dobie zmian demograficznych, jesteśmy świadkami transformacji, które dokonują się w przestrzeniach miejskich. Ich wynikiem mają być smart cities, czyli inteligentne miasta przyszłości. To już nie wizja a realne działania, które stanowią odpowiedź na potrzeby współczesnej cywilizacji. Według danych ONZ ponad połowa ludzi na świecie żyje w miastach, a do 2050 roku wskaźnik ten może wzrosnąć nawet do 66 proc. Jak usprawnić funkcjonowanie w przestrzeni miejskiej? Oprócz systemów, które podnoszą jakość życia mieszkańców, powstaje nowoczesna infrastruktura. Nowy krajobraz miast to inteligentne biurowce i przyjazne miejsca pracy – w biurach dostosowanych do zmieniających się potrzeb pracowników.
Stress management, czyli zostaw stres za drzwiami biurowca
Postęp nauki i techniki przyniósł ze sobą rozwój cywilizacyjny, a w ślad za nim pojawiły się zagrożenia i choroby, z którymi dzisiaj musimy się mierzyć. Jednym z głównych problemów jest stres, najsilniej występujący w krajach wysoko zurbanizowanych, a także w tych, w których nie ma odpowiedniej profilaktyki. Według corocznego raportu American Psychological Association, aż 61 proc. Amerykanów uważa, że jednym z głównych czynników stresogennych jest praca.
Polskie meble wśród największych, światowych producentów
Blisko milion metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej, 500 wiodących firm, najwięksi producenci, ponad 50 000 profesjonalistów branży projektowej, a także 100 seminariów i programów edukacyjnych. Tak w liczbach prezentuje się najważniejsze wydarzenie w roku dla branży projektowania komercyjnego – NeoCon. Targi rozpoczęły się w Chicago 11 czerwca i potrwają 3 dni. Podczas jubileuszowej, 50. edycji, wśród największych światowych producentów, pojawiła się polska firma Mikomax Smart Office. Marka na NeoCon prezentuje swoje topowe produkty, w tym najnowszą linie kabin akustycznych Hush.
Podstawa nowoczesnego biura? Flexibility
Indywidualne podejście do potrzeb pracownika, funkcjonalność i elastyczność przestrzeni biurowej, a także nowoczesna stylistyka i minimalizm. Dzisiaj biuro ma być miejscem otwartym i gotowym do zmian w organizacji, dopasowanym do różnych generacji pracowników, zachęcającym do kreatywnych działań i nie przytłaczającym swoją korporacyjną strukturą. Dlaczego to takie ważne? Badania wskazują, że nawet 70 proc. młodych pracowników jest skłonna zamienić inne, atrakcyjne korzyści proponowane przez firmę, na rzecz lepszej przestrzeni biurowej. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby oraz standardy pracy, Mikomax Smart Office prezentuje najnowszą kolekcję Flexido. Rozwiązania, które dostosują się do różnych przestrzeni i stylów pracy.
Biuro, które wspiera rozwój startupu
Z raportu Startup Poland z 2017 r. wynika, że aż 71 proc. polskich startupów zatrudnia pracowników, a dla 42 proc. dostęp do kadry to najbardziej pożądany czynnik rozwoju firmy. Z kolei 7 na 10 badanych firm deklaruje, że w ostatnim półroczu pozyskało nową osobę do zespołu. Startupy nie są wyłączone z wyścigu o najlepsze talenty, który rozpoczął się już na rynku pracy. Konkurowanie o najlepszych wiąże się jednak z koniecznością stworzenia środowiska pracy, które spełni oczekiwania pracowników i pomoże w rozwijaniu biznesu. Na jakie biuro powinny więc postawić młode, innowacyjne firmy?
Wellness wkracza do biur
Hamaki czy kapsuły do spania, tzw. sleeping pods, biurka do pracy na stojąco lub z bieżnią, stołówki serwujące organiczne posiłki, ścianki wspinaczkowe, pola do gry w mini golfa czy w końcu usługi spa i masaże dla pracowników. To nie marzenia, a siedziby wielu globalnych marek, które z powodzeniem wprowadziły strategię wellness do swojej firmy. Według Global Wellness Institute światowy rynek corporate wellness jest już wart 40 mln dolarów i cały czas rośnie. Dlaczego? Dbałość o zdrowie i dobre samopoczucie pracownika, wprowadzenie elastycznej pracy przesuwa się coraz wyżej na liście priorytetów współczesnych organizacji. Na czym dokładnie polega corporate wellness i jak tę strategię realizują polskie firmy?
«
»
«
»